Admin/ Office Management Officer

CÔNG TY TNHH OUTCUBATOR VIỆT NAM
Mức lương
700 - 1000 usd
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Maintain accurate and up- to- date records, filing systems, and databases.
Manage office supplies, equipment, and inventory, placing orders and maintaining optimal levels.
Be in charge of the payment for the department expenses.
Coordinate with the security department to monitor entry and ensure building security.
Being responsible for the day- to- day administration management to ensure smooth running of office operations.
Update and manage assigned documents and records.
Coordinate and arrange meetings and events, including logistical arrangements and catering.
Schedule meetings and appointments, manage calendars for office.
Process invoices, manage petty cash, and handle basic accounting tasks.

Yêu cầu công việc

Strong written and oral communication skills.
Meticulous and excellent organizing skills with an eye for detail.
At least 2 years of related working experience is preferred.
Self- motivated with the personal drive to complete tasks on time and to a quality.
Able to handle independently on multi- tasks with minimum supervision.
Experience in hospitality industry is preferred.
Experience in purchasing, and administration.
Minimum a diploma or equivalent.

Quyền lợi

If you are eager to take your career to the next level in the payment industry, this is the opportunity for you. We offer:

Private Insurance.
Optional business trips.
Comfortable workplaces with the most up- to- date equipment.
Monthly team outing.
Bi- annual assessments.
Our own chefs make delicious breakfasts, lunches and desserts for whole team.
Competitive compensation.
Football, ping- pong and table football teams inside the company.
High energy, international and innovative team.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-13 13:35:34

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin/ Office Management Officer - Mã tin đăng: 4003319. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Số 1, ngách 52/28 Tô Ngọc Vân, Phường Quảng An, Quận Tây Hồ, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây