Admin & Receptionist

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ NAM LONG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Admin & Receptionist is accountable for handling reception and administrative duties to efficiently support Manager Office Administration and employees in other Functional units.
Overview
Responsibility
Reception duties
+ Provide Tea Break for meetings when required
+ Maintain booking schedule of meeting room in the company office
+ Make administrative purchases including book flight tickets, flowers, and accommodation; coordinate the company vehicles for employee’s business trips
+ Greet visitors, help them navigate through office to meet/ contact the appropriate hosting employees
+ Support Manager Office Management to manage Grab, Taxi and car rental expenses etc.
+ Handle all in & out courier/express delivery services to relevant departments
+ Answer incoming calls on the switchboard and distributing the calls accordingly and accurately
+ Take messages when the person visitors approach for is not available
Payment and administration duties
+ Provide assistance to BOD Office when required
+ Perform other tasks as assigned by Manager Office Management
+ Support Admin specialist to deliver benefit to employees
+ Make payment, advance payment and other office expenses as assigned by Manager Office Management
Corporate seal and document management
+ File, monitor and extract in/out documents.
+ Ensure 100% compliance without violating to procedures, policies of division/ department and Company.
+ Participate fully 100% in training, internal sharing, communication programs and events organized by Company
+ Support Admin specialist to check and publish corporate seal on legal document in accordance with company regulation
Deliverables
+ Timely support in reception and administration task
+ Effectively manage and arrange meeting room booking

Yêu cầu công việc

Backgrouynd/ skill
+ Associate’s degree or higher in Economics/ Business Administration, Archives- Records Management or related fields
+ Experience in Reception, Events is an advantage
+ At least 1 year of experience in administration, customer service, secretary or similar roles
+ Knowledge on administrative and secretarial procedures, document processing software, records management, knowledge on templates and formats standardization
+ Proficient in MS Office and office management software
Specific job skills
+ Good understanding of office management procedures
+ Excellent organizational and time management skills
+ Filing / document management skills (hard/soft copies)
+ Multitasking with the ability to prioritize tasks.
Competencies
+ Time management and work planning skills
+ Teamwork skill
+ Flexibility skills
+ Analyzing, processing information and decisions making skills
+ Communication and interpersonal skills
Mindsets & behaviors
+ Integrity, Professional and Ownership (Core values)
+ Proactive and agile
+ Optimistic, open- mind
+ Builds relations

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:21:15

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin & Receptionist - Mã tin đăng: 4127489. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 6 Nguyễn Khắc Viện, Phường Tân Phú, Quận 7, TP. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây