Admin Staff - Mitsubishi Elevator Vietnam

CÔNG TY TNHH THANG MÁY MITSUBISHI VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Other admin tasks.
- Monitor shipment schedule to ensure available parts.
- Time keeping, stationery, make payment document.
- Other tasks assigned by Managers.
- Follow up and issue warranty letter.
- Make item requirement to buy installation insurance for main ropes & sheave replacing contract.
- Request PS to create spare parts item in ERP, make sales order in ERP.
- Make spare parts/Reconstruction price calculation.
- Send SMS brand name to customer periodically.
- Follow & report on spare parts turnover progress.

Yêu cầu công việc

Education: Graduating University and above.
Experiences: 1- 2 years.
MS Office.
Basic English (4 skills).
Soft skills: Hard working, honest, careful, negotiation skill, problem- solving skill.

Quyền lợi

- Working hours: 8 hours/day from Monday- Friday, 8:00 a.m.- 12:00 p.m., 1:00 p.m.- 5:00 p.m.
13 days off/year and other holidays according to Law.
- Promotion opportunities, clear career development path.
- Allowances depend on the nature of the job (allowances for overtime, altitude, gasoline, telephone, internet, per diem, provision of labor protection items, etc.).
- Participate in social insurance and health insurance according to the provisions of the Labor Law, and employees also enjoy premium comprehensive health insurance.
- Opportunities to develop expertise and skills through domestic and foreign training programs according to Mitsubishi Corporation regulations.
- Professional, dynamic and youthful working environment.
- Other benefits: Health check- ups, vacation trips, Year- end parties, Mid- Autumn Festival gifts, Lunar New Year, annual International Women&039;s Day, etc.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-28 08:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Staff - Mitsubishi Elevator Vietnam - Mã tin đăng: 4601543. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 2, Tòa nhà Hà Đô, 60 Trường Sơn, P. 2, Q. Tân Bình, HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây