Administration cum Receptionist

SAINT-GOBAIN VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB PURPOSES: The Receptionist & Admin position is responsible for supporting HRBP Manager in running daily administration and office management tasks to deliver excellent office services.
Receptionist
- Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures)..
- Greet & welcome guests as soon as they arrive at the office, and direct them to the appropriate person and office.
- Answer, screen and forward incoming phone calls.
Admin
- Receive, categorize, and deliver posts, documents, etc. to related department/staff. Record & check up on sent- out posts as well as post- fee
- Work with several suppliers to deliver great services to employee relates to hotel, flight ticket and accommodation. Follow up and accomplish payment process with the suppliers.
- Manage office stationery, which includes: receiving purchase requests, creating a checklist to follow up on imports and exports, deliver and clear out stationery on monthly basis.
Organize Internal Events:
Understand employee needs & company culture to propose suitable event concepts and choose suitable vendors.
Others
- Positively contribute to build up the Department and Company’s teamwork;
- Willing to do other job assignments as requested by HRBP Manager and the Company;

Yêu cầu công việc

Work Experience: at least 3 years of experience in the same position or similar job with successful proven records.
Education: University degree.
Other qualifications:

A candidate with experience in Hospitality is preferable.
High sense of responsibility and teamwork.
Negotiation, Influencing skills and communication skills.
Well- organized & self- disciplined.
Think out of the box & creative is preferable.
Able to work with less supervisory and deliver expected outcome results.
Can- do attitude- “making impossible possible”.
Professional grooming and appearance.
Caring & service mindset
Presentation skills.
Know well purchasing & finance process: Create PR/PO, and prepare payment documents.
Good at Vietnamese & English communication (speaking & writing).
Able to lead mini- projects in staff activities.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-05 23:05:40

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administration cum Receptionist - Mã tin đăng: 4259631. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Cao ốc IPC, 1489 Nguyễn Văn Linh, P.Tân Phong, Quận 7

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây