Administration Executive (6-month contract)

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ NAM LONG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Overview:
Planning and implementing general administrative activities to support departments/divisions to accomplish the common goals of the Group.
Responsibility:
Make payment of office expenses:

The costs of buying equipment, office tools, stationery, …
Contracts on MIS
Lease offices and rental apartments for Expats.
Track office payments and make sure payments are always on time.
Electricity, water, internet, telecommunications, …
Rental Company cars.

Performing clerical work, archiving, warehouse management and record keeping:

Receiving and handing over documents from departments
Ensure safety, science, easy to find
Classifying and storing Legal and administrative records of the Company

Manage and monitor assets, office equipment and tools:

Telephone, photocopier, printer, fax, scanner, projector…
Plan, implement and supervise the periodic and unexpected maintenance, repairing to ensure good operation.
Support to organize internal Company events:
Assist in the organization of Company events when assigned

Manage and use of Company seals:

Support in seal management and stamping as assigned by ADM Manager
Make monthly seal usage report
Purchase control process:
Make purchase documents according to the purchasing control process

Manage office administrative expenses:

Make reports on office expenses at the request of ADM Manager
Coordinate with ADM Manager to manage office expenses to ensure that office expenses are used within the approved budget and saved.

6
. Office cleaning management:

Assign works to the Tea ladies reasonably.
Ensure the office is always neat and clean

Implement employee welfare regimes:
Coordinate with the Receptionist to implement employee welfare regimes according to the Company&039;s policy

Yêu cầu công việc

Background / Experience:

At least 1 year of experience in the same role
Professional knowledge: Knowledge of administrative and secretarial procedures, processing software, records management, knowing how to build standard templates and formats
Bachelor&039;s degree in Business Administration or relative field

Specific job skills:

Good understanding of office management procedures
Ability to handle situations flexibly;
Time management skills, work planning;
Good communication and persuasion skills;
Teamwork skills, know how to orient and promote the capacity of team to serve the common purpose of work.

Competencies:

Professionalism
Empowerment
Owership
Integrity
Respect
Resource & Asset Management
Communication
Cooperation

Mindsets & behaviors:

Proactive and innovative
Cooperation and support
Passion, hard work and creativity and innovation in work

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-19 15:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administration Executive (6-month contract) - Mã tin đăng: 4362831. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Administration executive

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 6 Nguyễn Khắc Viện, Phường Tân Phú, Quận 7, TP. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức, Thời vụ/ Nghề tự do
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây