Administration Officer (AEON MALL Ha Dong - 297)

CÔNG TY TNHH AEONMALL VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


  1. Bachelor degree, any fields.
  2. Have 1 - 3 years working experience in Administration, Customer service or related fields.
  3. Good communication in English & Vietnamese.
  4. Have good teamwork spirit and customer service mindset.
  5. Be honest, hard working and cooperative.
  6. Be willing to work in shift.

BENEFITS

  • 2 day-off per week;
  • 14 annual leave days per year;
  • Birthday leave with present;
  • 5 - 10 sick leave days per year with full pay;
  • Additional health insurance 24/7;
  • Training and development opportunities;
  • Annual team-building and company trip;
  • Annual health check;
  • Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff work performance);
  • Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam;
  • Professional and dynamic work environment.

Yêu cầu công việc


  1. Bachelor degree, any fields.
  2. Have 1 - 3 years working experience in Administration, Customer service or related fields.
  3. Good communication in English & Vietnamese.
  4. Have good teamwork spirit and customer service mindset.
  5. Be honest, hard working and cooperative.
  6. Be willing to work in shift.

BENEFITS

  • 2 day-off per week;
  • 14 annual leave days per year;
  • Birthday leave with present;
  • 5 - 10 sick leave days per year with full pay;
  • Additional health insurance 24/7;
  • Training and development opportunities;
  • Annual team-building and company trip;
  • Annual health check;
  • Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff work performance);
  • Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam;
  • Professional and dynamic work environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-03-29 10:45:07

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administration Officer (AEON MALL Ha Dong - 297) - Mã tin đăng: 3379719. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Số 27, Cổ Linh, Long Biên, Hà Nội(Chi nhánh HCM: Tòa nhà Lim, 9-11 Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1)

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây