Administration Officer

CÔNG TY TNHH CÔNG NGHIỆP PHÚ THÁI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hưng Yên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The candidate will be responsible for ensuring the operation of the branch facility, including the below tasks:
Perform, follow- up and co- ordinate the provision and allocation of company vehicles
Prepare travel request and reception arrangement for visitors and PTC staff when required
Assist Administration and Purchasing Manager to identify vendors, getting quotation as to have the best choice for company
Co- ordinate with Admin Manager to troubleshoot any office equipment broken, damaged or out of service
Maintain and keep an up to date list of supplier / provider in fields of electricity, telephone, mobile phone, water supply, hotel & restaurant, canteen etc.
Partially purchase of goods/ services and office supplies for daily operation.
Follow- up and control repair and maintenance of office equipment / facility.
Co- ordinate with Admin team in Hanoi Office to supply and issue of company uniforms to all staff in line with Company’s Uniform Policy.
Monthly update Administration Manager on the conditions of office facilities.

Yêu cầu công việc

Being mature, responsible individual, enthusiastic.
University degree, majoring in foreign languages or administration management
Being capable of working independently as well as part of the team.
Excellent/Fluent English language skill (oral and written).
Having good interpersonal, communication, negotiation and organization skills.
At least 3 years working in the same field in a multinational companies
Having pleasant personality and appearance.
Having positive attitude to dealing with people.

Quyền lợi

Lunch is provided
Good annual leave, KPI, bonus, social insurance and others benefits
Working time: 8am- 4.30pm from Monday to Friday.
The company has provided the buses to for employees from Hanoi to Hung Yen (25km) everyday.
Good and professional working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-21 15:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administration Officer - Mã tin đăng: 4735445. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 562 Nguyễn Văn Cừ, Long Biên, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây