Administration Officer (HO-TECH)

ILA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Project Coordination (30%)

Compiles and organizes departmental weekly, monthly, quarterly, and annual reports.
Arranges meetings, including agendas and minutes, and maintains Google Calendars.

General Administrative Tasks (30%)

Supports and coordinates internal communication, such as the Product and Technology newsletter.
Creates, procures, and/or arranges delivery of training certificates, letters, and awards and various recognitions.
Coordinates payments for various events, projects, materials, and resources for both internal and external suppliers.

HO- TECH Resources & Documentation (20%)

Creates, updates, and maintains internal websites, such as Teaching Hub.
Organizes, maintains, and supports with updating HO- TECH- specific documents for Document Control.
Organizes, maintains, and supports with updating HO- TECH internal documents and files.
Orders and maintains stationary & resources for the staff in HO- TECH.

Supplier Coordination & Product Support (10%)

Requests course books and other materials, as needed.
Works with publishers and suppliers to request resources, such as product codes.

New Projects and Initiatives (10%)

Manages pay and budget for projects and content developers.
Supports administrative work with projects, including sorting, organizing, and detailing processes.
Supports documentation and coordination of new project initiatives.

Yêu cầu công việc

Required Experience

Experience in managing documentation systems and supporting internal communication.
At least 1 year of experience in administration, office management, or project coordination.
Familiarity with coordinating multiple stakeholders (internal teams, external suppliers, publishers).
Experience in handling budgets, payments, and financial reporting.
Experience in supporting new projects and initiatives, including documentation and process organization.

Required Education and qualifications

Bachelor’s degree from a regionally accredited institution/university or equivalent international university.

Required Skills

Attention to Detail: Precision in managing documentation and organizing files.
Financial Management: Proficiency in handling departmental budgets, payments, and financial reporting.
Computer: Proficient with Google Workspace (Docs, Slides, and Sheets) and MS Office (Excel and Word). Experience with Google Sites desirable.
Language: English level at upper intermediate or above.
Problem- Solving Skills: Analytical ability to address HelpDesk inquiries and product issues.
Designing skills: Proficiency with Canva desirable.
Communication: Strong interpersonal verbal and written communication abilities for internal coordination and external liaising. English level at upper intermediate or above.
Technological Proficiency: Familiarity with educational technology, Google Workspace (Docs, Sheets, Forms, and Sites) and MS Office (Word & Excel).
Project Management Skills: Competence in supporting projects, managing budgets, and coordinating administrative tasks.
Other Requirements: Customer service minded, good attention to detail.
Organizational: Ability to manage multiple tasks, events, and projects efficiently.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-26 00:55:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
04/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Khu vực
Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administration Officer (HO-TECH) - Mã tin đăng: 5294358. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ILA VIỆT NAM

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 146 Nguyen Dinh Chieu, District 3, Ho Chi Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Administration officer tại tỉnh/thành