CÔNG TY CỔ PHẦN PROPERTYGURU VIỆT NAM
Mức lương
10 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

What will you do

Acting as the representatives of Technology & Product Department in all engagement activities of PropertyGuru and PropertyGuru Vietnam;
Working closely with relevant stakeholders in order to propose payment schemes and ensure timely payment for our IT services;
Performing other related duties and responsibilities, as assigned.
Collaborating with Heads of Department and the HRBP in designing engagement plan and implementing engagement activities within Technology and Product Department;
Fulfilling the administrative functions within the Department, this includes the completion of all documentation tasks for our recurring or newly issued IT services;

Yêu cầu công việc

What you should have

Be able to multi- task in a fast- paced environment.
1- 2 years of experience in HR/ Administration field, preferably in Technology sector.
High self- awareness to be motivated and joyful in helping and supporting other people
Customer- oriented, with a “can- do” attitude;
Strong abilities in using Microsoft Office, especially in Microsoft Excel;
Good verbal and written communication skills;

Quyền lợi

• 20 days of annual leave
• Additional healthcare insurance and annual health check- up
• 13th- month salary and additional bonuses based on the business performance
• Flexible working time with working days from Monday to Friday
• Outdoor activities with company support: sports clubs, team building, happy hour party, birthday, company trip, staff, and family events, etc
• Light beverage and food are available all the time in the office
• Competitive salary depending on skills and capabilities
• Good career growth opportunities with interesting and challenging projects English, technical, and soft skills training courses

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-20 12:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4497911. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 31, Keangnam Hanoi Landmark Tower, Khu E6, Khu đô thị Cầu Giấy, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây