CÔNG TY TÀI CHÍNH TNHH MTV MIRAE ASSET
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Check and report on employee attendance and overtime status;
• Coordinate with related departments to promptly resolve customer feedback and requests/inquiries.
• Achieve assigned personal targets.
• Monitor and manage the validity of contracts/appendices with suppliers;
• Participate, implement, and inform changes from HR activities related to administrative tasks to teams/units;
• Ensure compliance with service quality standards set by Mirae Asset to enhance customer service quality.
• Perform other tasks as directly assigned by Head of Department.
• Handle requests for information aggregation from teams/units;
• Note down necessary information and transfer tickets to relevant departments while monitoring until completion. Report timely progress and resolution results to the Team Leader/Supervisor.
• Translate documents, support internal document issuance if requested by managers/department heads;
• Submit for signatures, stamp, and send documents as requested by customers;
• Quickly and accurately understand customer requests/inquiries/complaints to provide the most appropriate information and solutions. Perform tasks according to agreed- upon instructions/procedures within the department or company.
• Monitor and close customer tickets according to the provided instructions;
• Register office supplies for teams/units;
• Contact suppliers, prepare necessary documents for cost payments;
• Assist in handling tickets related to requests/inquiries/complaints (if any) from the Customer Service team;

Yêu cầu công việc

• Willingness to support team members/related departments within the scope of assigned tasks.
• Diligent, careful, honest, with a high sense of responsibility.
• At least 1- 2 years of experience in a similar position (Call center, Customer service, Admin, etc.).
• Basic computer skills (Word, Excel).
• Eager to learn and absorb new knowledge.
• Pleasant voice, free of regional accents.
• Good English communication skills, both spoken and written.
• Ability to work in a team or independently;
• Ability to work under high pressure.
• Quick, flexible problem- solving mindset.
• Proactively handle assigned tasks.
• Graduated from Intermediate College/College or higher.

Quyền lợi

Young and proactive environment; no barriers, no limitation for new idea.
15 days annual leave
Annual healthcare insurance package from senior level and above.
Annual health check, company events.
Flexible internal career opportunity.
Attractive packages with 13th salary year- end bonus and a week trip to Korea in order to recognize all your good performance and effort at MAFC.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 09:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4395830. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100-499 nhân viên
Trụ sở: 01 Lê Đình Lý - Phường Vĩnh Trung - Quận Thanh Khê - TP Đà Nẵng

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây