[AEON Binh Duong New City] General Affairs - HR Admin Leader

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Manpower management (20%):
- Recheck ensure a reasonable arrangement of shifts for opening, closing store, balancing.
- Build and promote team work spirit.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing.
- Be responsible for Group Leader(s) and General Staff’s performance.
- Plan manpower schedule. Ensure sufficient manpower during of operation and get work performance.
Human Resources management (20%):
- Complete report timely.
- Check and ensure recruitment of store run smoothly.
Cost and equipment management (30%):
- Timely grasp the situation of machinery damage to quickly handle and track the progress and repair history of each machine.
- Find solutions to use reasonable costs.
- Prepare stationary & support monthly stock take and bio- yearly stock take as the company rules.
- Find the cause if there is a cost related problem.
- Controlling the use of expenses, comparing with the same period and the previous month.
- Ensure safe facilities for customers and employee.
- Keep track of licenses and certificates so they don&039;t expire.
Accounting management (20%):
- Make sure the store&039;s accounting department complies with the regulations on cash, vouchers, sold tape management.
- Complete report timely.
- Control the collection of COD, deposit, excess money of cashiers, do not let the situation of loss happen.
Other tasks (10%):
- Opening & closing Store.
- Be on duty and act as Store Manager when as Store Manager not present at work .
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.

Yêu cầu công việc

Detail oriented and be able to handle multi- tasks
High pressure
Be able to work at shift & on Public holidays
At least 03 years related experience in related to merchandise manegement and 01 year experience in managing a team
Abilities to use Computer, Office programs and Database
College/ University degree

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-21 11:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [AEON Binh Duong New City] General Affairs - HR Admin Leader - Mã tin đăng: 4575164. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây