CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Operations duties:
Merchandise management
- Order stock directly with Suppliers and receive stock from MMD.
- Verify and approve inventory orders raised by Group Leader(s).
- Plan assign duties for Group Leader(s) and General Staff to make necessary preparations for Membership Day & Mommy Day and Public Holidays.
- Supervise Group Leader(s) and General Staff to ensure.
- Plan manpower, prepare and attend bi- annually Stock Take as scheduled.
- Support Food line with monthly Stock Take as directed by supervisor.
Non- merchandise management
- Supervise Group Leader(s) and General Staff to ensure.
- Execute store opening & closing as directed by supervisor.
- Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to the Line Manager.
Sales and Profits
- Brief Group Leader(s) on yesterday sales achievement, today sales budget, up- to- date sales achievement, promotion and company updates.
- Gather and consolidate all periodical reports from Group Leader(s) about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey and submit to Line Manager.
- Observe/gather information/suggestions from Group Leader(s) about sales trend, customer demands and advise the Merchandising Dept. for any changes/improvements in merchandise assortment, quality and quantity.
- Break down the sales target given by the Line Manager to each Group Leader and take responsibility for the sales target achievement of the division.
- Brief promoters on the promotion scheme.
- Overall plan and supervise the execution of promotion schemes.
- Analyze Sales by item/category and Customer behavior to propose a satisfying selling floor/ event
Manpower management
- Monitor Group Leader(s), General Staff and Promoter’s attendance and attire.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Approve duty roster, and shift plan raised by Group Leader(s).
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Be responsible for the Group Leader(s) and General Staff’s performance.
- Build and promote teamwork spirit.
- Ensure sufficient manpower during business in ad- hoc situations.
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule.
- Take part in recruitment & selection activities for the Division’s staffing.
Rules and Regulations
- Check, monitor, remind and guide Group Leader(s), General Staff and Promoter(s) to follow the rules and regulations.
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
Other duties
- Other tasks or responsibilities as assigned by direct Operation Deputy Manager/ Manager and General Manager.
- Opening & closing Store.
- Be on duty and act as Line Manager’s roles when Line Manager’s not present at work (i.e. is on leave or on business trip).

Yêu cầu công việc

- Good command of spoken and written English.
- Teamwork skill: Actively promote team work.
- University/College degree.
- Service orientation: customer service minded.
- At least 03 years related experience in retailing business or supermarket environment and 01- year experience in managing a team of at least 5 staff.
- Self- disciplined with ability to work independently.
- Ability to cope with stressful situation at work.
- Strong leadership and excellent relationship management.
- Strong analytical skills, good at data/figures.
- Computer skill (Word, Excel, Powerpoint).

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-10 23:55:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4550902. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây