[ALDO] Digital Tech Support Executive

VIET THAI INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Main Purpose:The Digital Tech Support role provides technical assistance and support to end-users experiencing digital-related (Website and omnichannel Platform) issues or challenges.


 


Your role & responsibilities

  • Execute the Digital (Website and omnichannel Platform) management, publishing, updating, and localizing web content and supporting various content management systems (CMS):





    • Create landing pages/forms/minigames/banners... and manage digital products based on client requests.

    • Be a master of the Digital Platform in Sales Order Process Management, UX/UI Management, and User Management...

    • Monitor and build maintenance tools for the Digital Platform to operate stably





  • User Support: Provide timely and effective support to end-users via various channels (phone, email, chat, or in-person) to resolve technical issues related to the digital platform operations, including UX/UI; Sales Order processes …

  • Training and Guidance: Assist users in understanding and utilizing digital tools and systems by providing training and clear instructions.

  • Collaboration: Collaborate with cross-functional teams, the IT departments, and the Agency to resolve complex technical issues and improve the digital user experience.

  • Feedback and Improvement: Collect user feedback on digital platforms and report common issues to the IT team for process improvement.

  • Other related tasks by the Line Manager


Your skills & qualifications

Education:



  • A bachelor's degree in computer science, information technology, or a related field is preferred


Experience:



  • 2+ years of experience in Digital Platform (Website and omnichannel) Management, working closely with business functions.

  • Proven experience in providing technical support or help desk services.

  • Tech savvy, eager to learn, set up, and configure systems and platforms.

  • Having knowledge about and/or experience in various CMS and CRM platforms is preferred

  • Experience in coding, basic HTML, and CSS  is a plus


Work related skills:



  • Experience in retail is highly desirable but optional.

  • A team player and an independent worker

  • Strong strategic thinking with agility and a growth mindset.

  • Ability to communicate with non-technical/ technical peers.


Soft skills:



  • Attention to detail.

  • Critical thinking.

  • Can-do attitude.

  • Decent communication skills.


Benefits for you
  • Health care and dental insurance.
  • Phone and gas allowance.
  • 12 paid-leave days a year.
  • Good discounts at Highlands Shops and Pho24 shops, with additional ALDO product promotions.
  • Prime location in Sala.
  • Sponsored events (Women’s Day, Men’s Day, Halloween party, Christmas party, Year-end party, and more).
  • Mon - Fri (8:30 - 17:30)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-18 12:40:37

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [ALDO] Digital Tech Support Executive - Mã tin đăng: 4197693. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 135 Nguyen Huu Canh, Binh Thanh, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây