[Aldo] Digital Tech Support Executive

VIET THAI INTERNATIONAL CAREERS - VTI GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Main Purpose:

The Digital Tech Support role provides technical assistance and support to end- users experiencing digital- related (Website and omnichannel Platform) issues or challenges.

Key Accountabilities:

Execute the Digital (Website and omnichannel Platform) management, publishing, updating, and localizing web content and supporting various content management systems (CMS):

* Monitor and build maintenance tools for the Digital Platform to operate stably
* Create landing pages/forms/minigames/banners... and manage digital products based on client requests.
* Be a master of the Digital Platform in Sales Order Process Management, UX/UI Management, and User Management...

Training and Guidance: Assist users in understanding and utilizing digital tools and systems by providing training and clear instructions.

User Support: Provide timely and effective support to end- users via various channels (phone, email, chat, or in- person) to resolve technical issues related to the digital platform operations, including UX/UI; Sales Order processes.

Other related tasks by the Line Manager

Collaboration: Collaborate with cross- functional teams, the IT departments, and the Agency to resolve complex technical issues and improve the digital user experience.

Feedback and Improvement: Collect user feedback on digital platforms and report common issues to the IT team for process improvement.

Yêu cầu công việc

Education:

A bachelor&039;s degree in computer science, information technology, or a related field is preferred

Experience:

Experience in coding, basic HTML, and CSS is a plus
Having knowledge about and/or experience in various CMS and CRM platforms is preferred
Proven experience in providing technical support or help desk services.
Tech savvy, eager to learn, set up, and configure systems and platforms.
2+ years of experience in Digital Platform (Website and omnichannel) Management, working closely with business functions.

Work related skills

A team player and an independent worker
Experience in retail is highly desirable but optional.
Strong strategic thinking with agility and a growth mindset.
Ability to communicate with non- technical/ technical peers.

Quyền lợi

- Chế độ bảo hiểm
- Tăng lương
- Chế độ thưởng
- Phụ cấp
- Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-21 18:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Aldo] Digital Tech Support Executive - Mã tin đăng: 4373525. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VIET THAI INTERNATIONAL CAREERS - VTI GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây