[ALDO] Digital Tech Support Executive

VIET THAI INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Main Purpose:

The Digital Tech Support role provides technical assistance and support to end- users experiencing digital- related (Website and omnichannel Platform) issues or challenges.

Key Accountabilities:

Execute the Digital (Website and omnichannel Platform) management, publishing, updating, and localizing web content and supporting various content management systems (CMS):

* Be a master of the Digital Platform in Sales Order Process Management, UX/UI Management, and User Management...
* Monitor and build maintenance tools for the Digital Platform to operate stably
* Create landing pages/forms/minigames/banners... and manage digital products based on client requests.

Collaboration: Collaborate with cross- functional teams, the IT departments, and the Agency to resolve complex technical issues and improve the digital user experience.

User Support: Provide timely and effective support to end- users via various channels (phone, email, chat, or in- person) to resolve technical issues related to the digital platform operations, including UX/UI; Sales Order processes.

Other related tasks by the Line Manager

Training and Guidance: Assist users in understanding and utilizing digital tools and systems by providing training and clear instructions.

Feedback and Improvement: Collect user feedback on digital platforms and report common issues to the IT team for process improvement.

Yêu cầu công việc

Education:

A bachelor&039;s degree in computer science, information technology, or a related field is preferred

Experience:

Proven experience in providing technical support or help desk services.
2+ years of experience in Digital Platform (Website and omnichannel) Management, working closely with business functions.
Tech savvy, eager to learn, set up, and configure systems and platforms.
Experience in coding, basic HTML, and CSS is a plus
Having knowledge about and/or experience in various CMS and CRM platforms is preferred

Work related skills

Strong strategic thinking with agility and a growth mindset.
A team player and an independent worker
Experience in retail is highly desirable but optional.
Ability to communicate with non- technical/ technical peers.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-19 01:45:35

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [ALDO] Digital Tech Support Executive - Mã tin đăng: 4200422. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 135 Nguyen Huu Canh, Binh Thanh, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây