Application Support Executive - French Required

CÔNG TY TNHH VSL VIỆT NAM
Mức lương
22 - 28 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Capitalize & document new knowledges/best practices in the proper support. Be in charge as well about organizing in a dedicated library and inform the team.
Analyze data from systems and produce technical/business reports to share information with leader/manager and FR/MR team to highlight the contribution of the team.
Tickets handling: contact users to understand, simulate and analyze their problems/errors to identify the root cause and provide the guidance to solve the incident.
Ensure the quality of the provided services through regular survey: collect feedbacks, analyze points to be improved and suggest relative actions.
Involve in implementation of new business applications/features to update and transfer new features to users: produce related documentations & contact users to present them, be an active contact point to answer the needs of users and alert leader/manager when the problem becomes critical and recurrent.
Depending on the integration of the candidate, you will eventually be in charge of organizing trainings for user: produce training material, provide training on assigned scope of work.

Yêu cầu công việc

At least 3 years experiences in providing application support/ consulting to users in a customer focused environment.
Fluent in French and English is mandatory.
Motivation, responsiveness, interpersonal, analytical.
Sense of service and customer orientation.
Experienced in SAP system (FICO module) or Salesforce, Microsoft 365 suite (such as SharePoint, OneDrive, Teams, ...) or other ERP system is a big advantage.
Strong background in Finance and Banking.
Someone who has a sense for training using digital tools is a plus.
Experience of analyzing and documenting user need and requirements.

General Skills

Team and collaborative spirit.
Good interpersonal skill.
Rigorous, concerned for the quality.
Can- do attitude.
Methodical/ Organized.

Quyền lợi

Professional, Open- minded and Creative Environment:

Strong sharing culture to improve individual development.
Great teamwork with Agile mindset.
Fostering mutual respect and understanding.
International, friendly, proactive, supportive workplace.

Individual Development:

Individual empowerment.
Extensive training and in- depth knowledge sharing sessions.
Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization...).

Special Care for Employee:

Annual health check- up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3- working year).
Various attractive teambuilding activities and company trip.
Up to 2- month performance bonus.
Dell laptop and external monitor for your work.
15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3- year working).
Sport, personal activities sponsor.
100% salary on probationary period.
Work from home 2 days/ week.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-19 02:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Application Support Executive - French Required - Mã tin đăng: 4492200. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Application support

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Tại Dự án Dragon Bay - Bến Đoan - Tp Hạ Long - Quảng Ninh

Thông tin chung

Ngành nghề
Kỹ thuật ứng dụng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây