ASSISTANT DIRECTOR OF SALES (Based in HCMC)

MOVENPICK RESORT CAM RANH, KHÁNH HÒA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Planning & Organizing:
• Good knowledge of Sales & Catering, Microsoft Office & Microsoft outlook. Uses technology available for reports, communication, and client correspondence.
• Maintains professional business confidentiality
• Assist in setting up detailed orientation plans for new team members and ensure that comprehensive company, market, and portfolio knowledge is acquired.
• Ensure MH&R Sales Policies and Standard Operational Procedures are adhered to at all times.
Operations:
• Review the daily business levels, anticipate critical situations and plan effective solutions in conjunction with the department head, to best expedite these situations.
• Organizes and attends major sales/PR related functions within the hotel.
• Generates and maintains major accounts and assigned segments through various sales activities (face to face sales calls, telephone calls, entertainment, FAM trip, sight inspections).
• Sells and promotes Hotel and facilities at every opportunity.
• Schedule and conduct a minimum of 5- 7 personal sales calls and 10 telephone sales calls per day, ensuring the outcome of all sales calls is monitored, measuring the success of each call and ensuring the appropriate management and follow- up is carried out through daily morning and afternoon departmental briefings.
• Assist in maintaining a consistent focus on improving the overall flow of sales operations, seeking ways to maximize and improve the operation through productivity management and energy savings programs.
• Performs related duties and special projects as assigned.
• Identify, source & develop business opportunities and negotiate contracts with potential partners from across all market segments and business feeders.
Administration:
• Manage and maintain complete and supported records of all sales agreements, contract and quotes for the hotel.
• Answer all incoming correspondence (leads, inquiries, requests, offers, confirmations, etc.) are replied to within 24 hours.
• Review the employee schedule and annual leave plan to ensure the correct allocation of resources to foster employee productivity, satisfaction, and adequate manning.

Yêu cầu công việc

Proficient in English.
Several years of experience in a similar position in a large- scale 5- star Hotel & Resort..
Excellent communication skills.
Demonstration of leadership and management skills.
Experienced in organizing teams, fostering motivation, and providing effective leadership.
Bachelor&039;s degree or higher, preferably in a field related to business, or equivalent experience.

Quyền lợi

• Shuttle bus for candidates in Nha Trang and fuel allowance for those in Cam Ranh and Cam Lam.
• 24/7 insurance coverage from the first day of probation.
• Offer accommodation and meals for candidates from other provinces.
• Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide.
• Competitive salary and service charge based on experience and ability.
• Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities.
• Develop your talent through Accor’s learning programs.
• Opportunity to grow within your property and across the world.
• Full benefits under labor laws.
• Top- tier service charge and 100% salary during the probation period.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-11 17:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/08/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Outlet Manager
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin ASSISTANT DIRECTOR OF SALES (Based in HCMC) - Mã tin đăng: 5162375. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MOVENPICK RESORT CAM RANH, KHÁNH HÒA

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: xã Cam Hải Đông, huyện Cam Lâm, Khánh Hòa.

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Assistant director of sales tại tỉnh/thành