Assistant Event Manager

INTERCONTINENTAL PHU QUOC LONG BEACH RESORT - CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN SYRENA PHÚ QUỐC
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Prepare daily and monthly Banquet Sales Report (business negotiating, business confirmed and business lost; always aware of the reason of losing business in order to improve for further business opportunities).
Prepare proposals and contract letters to customers in a efficient and timely manner.
Attend daily sales briefings.
Handle office phone calls in a timely and efficient manner.
Work closely with the Banquet Department, the F&B Director and the Chef to ensure complete follow up a function.
Issue Event Order’s for daily functions ideally 5 days before function, except for Last Minute functions.
Solicit maximum business from market segments as assigned by Director of Catering/ DOSM/ General Manager when required.
Sell and promote Banquet Function for all meeting and event.
Research and report upon Market trends as well as market intelligence.
Attend to do any other duties as directed by the Management.
Be always impeccably groomed to represent the Hotel in a professional manner.
Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
Follow up business under negotiation as well as take care of confirmed business.
Entertain potential accounts where necessary.
Respond to all Banquet requests within 48 hours.
Establish beneficial relationships with our clients, especially in the Food and Beverage commercial sector to sell Banquet space.
Be able to conduct an intensive Hotel site inspection and join any hosted function as directed by the Management.
Interact with potential clients and industry trade representatives of competitive hotels.
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Yêu cầu công việc

Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in marketing or related field, and two to four years of experience in a hospitality or hotel sales and marketing setting with direct supervisory experience over a sales team, or an equivalent combination of education and work experience. Must speak local language. Other languages preferred.
This job requires ability to perform the following:
- Co-ordinate working with the Food &Beverage Department for all function organisations.
- Sell and promote Hotel Banquet Functions.
- Help in achievement of budget and projection for Banquet sector.
Other:
• Communication skills are utilised a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with guests, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Reading and writing abilities are utilised often when completing paperwork and management reports, interpreting results, giving and receiving instructions, and training
• May be required to work nights, weekends, and/or holidays.
• Problem solving, reasoning, motivating, organisational and training abilities are used often.
• Mathematical skills, including basic maths, budgeting, profit/loss concepts, percentages, and variances are utilised frequently.
• Ability to travel to attend workshops, tradeshows, conventions, etc.

Quyền lợi

Chăm sóc sức khỏe
Chế độ tập thể dục
Phụ cấp thâm niên
Bảo hiểm theo quy định
Đồng phục
Tăng lương
Xe đưa đón
Đào tạo
Chế độ nghỉ phép
Thưởng
Phụ cấp
Du Lịch

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-05-30 00:17:03

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Cao đẳng

  • Độ tuổi:
    Không giới hạn tuổi

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Event Manager - Mã tin đăng: 608968. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INTERCONTINENTAL PHU QUOC LONG BEACH RESORT - CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN SYRENA PHÚ QUỐC

Quy mô:
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tiếp thị / Marketing,, Nhà hàng / Khách sạn
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Trình độ yêu cầu
: cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/07/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây