Assistant Events Manager (Phó quản lý tổ chức sự kiện)

INTERCONTINENTAL DANANG SUN PENINSULA RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sơn Trà, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

further business opportunities).
 Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales
complete follow up a function.
strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
Minute functions.
 Prepare proposals and contract letters to customers in an efficient and timely manner.
 Research and update regularly key market insights & business intelligence.
Duties and responsibilities
 Be able to conduct an intensive Resort site inspection and join any hosted function as
market place
internationally- minded; people who know what it takes to exceed guest expectations.
directed by the Management.
business lost; always aware of the reason of losing business in order to improve for
 Promote all meeting venues & F&B outlets to maximize MICE & Wedding business
 Builds profile within local market place through attendance at various events and local
and monthly Banquet Sales Report (business negotiating, business confirmed and
planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate
 Follow up business under negotiation as well as handling confirmed business.
 Ensure all inquiries are uploaded property in Sales & Catering System. Prepare weekly
At InterContinental Hotels & Resorts we are looking for people who are charming, confident, and
 Work closely with the Banquet Department, the F&B Director and the Chef to ensure
 Refers sales leads to appropriate personnel within the InterContinental Hotels Group
accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel business
 Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention
 Issue Event Order’s for daily functions ideally 5 days before function, except for Last

Yêu cầu công việc

Required skills:

Catering system like Opera, Fidelio, Delphi
 Proficiency in MS- Office (Word- Excel- PowerPoint) with experience in PMS and Sales &
 Excellent communication in English & Vietnamese; especially business writings
 Demonstrated past achievements & references on business negotiation, customer
service & behavior & client relationship management with a strong focus & business
 Additional background in F&B or event planning would be an advantage
sense
Qualifications:
 Bachelor Degree in Hospitality/Tourism/Business Management. Related fields: English
as a Foreign Language/Marketing.
Experience:
international property
 At least 1 year experience in ground handling or logistics for MICE in a 5 star
 At least 1- 2 year experience in pro- active selling or business development under MICE
segment for a 5 star international property

Quyền lợi

- Competitive salary
- Learning and Development Opportunities
- Bonus and 13th salary based on resort performance
- Insurance as labor law
- Duty meal/ Uniform/ Transportation

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-21 14:05:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/11/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Trưởng Ca
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tổ chức sự kiện - Quà tặng
Khu vực
Sơn Trà, Đà Nẵng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Events Manager (Phó quản lý tổ chức sự kiện) - Mã tin đăng: 5342573. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INTERCONTINENTAL DANANG SUN PENINSULA RESORT

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Bai Bac - Son Tra, Đà Nẵng, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Quản lý tổ chức sự kiện tại tỉnh/thành