Assistant Front Office Manager

PREMIER VILLAGE HA LONG BAY
Mức lương
mức thỏa thuận
Địa điểm làm việc
thành phố hạ long - quảng ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

As the Assistant Front Office Manager, one should act as the bridge between the front and the back office. While coordinating the operation, you will also ensure that all guests experience a fantastic stay.
In the absence of Front Office manager or Resident Manger take charge of the operations of Front office Department. Primarily reporting to Front office manger or EAM Rooms. Ensures guests have a smooth running stay at the hotel.
ASST FOM DUTIES AND RESPONSIBILITIES:

Customer Satisfaction (Guest Feedback, Social Media Review).
Prepare Room revenue and occupancy forecast take action on rate strategies.
Handles any guest complaints or contentious issues that cannot be settled directly by team members and provides a fast solution.
Ensures that the pricing policy and internal audit procedures are duly applied.
Ensure that personalized service is offered to each and every guest.
Have a good knowledge of all systems and standard operating procedures of front office.
Oversee and supervises guest arrivals and departures with the front office executive and duty managers.
Ensure team members have current knowledge of hotel products, services, facilities, events, pricing and policies and knowledge of the local area and events.
Is involved in recruitment of new team members for front office.
Ensures that guest documentation and information is available and up-to-date.
Makes sure that the hotel&039;s pricing policy and sales pitches are duly applied in order to optimise REVPAR
Develops high quality relationships with guests throughout their stay.
Prepare monthly and daily revenue report and circulate to all HOD&039;s.
Provide high level of customer service and maintain a high profile in the day to day front office operations.
Financial Performance (Up selling, Room Revenue, Operation Auditing).
Integrates and trains employees, providing support for skills development.
Ensures that the workplace remains clean and tidy
Welcomes guests and fosters customer loyalty through his/her friendly manner.
Supervises the management of debtors, group and individual guest invoicing and cash operations.
Review arrival list for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities and special requests.
Ensures that all front desk employees are well presented (uniforms, personal hygiene etc), and also punctual.
Showing Initiative, Problem Solving, Staff Training, Team Leading.
Monitor all executive floor executives to ensure maximum guest satisfaction through personal recognition and prompt cordial attention from arrival through departure.
Manages and motivates the Front Office team in order to provide a high standard of service for customers.

Yêu cầu công việc

Knowledge, Skill and Ability:

Well developed communication and customer relations skills. Highly organized, results-oriented with the ability to be flexible and work well under pressure. Knowledge of Opera / Fidelio / Other world Class Property Management System is required.

Education and Formal Training:

Degree or Diploma in Hospitality Management is an asset or Graduates bachelor degree and/or diploma in hotel or other related field. Computer Knowledge and experience in MS office programs

Experience:

Minimum 2 to 3 years work experience as Assistant Manager or Team Leader - Front Office / Guest Relations in a hotel.

Quyền lợi

- Hỗ trợ ăn giữa ca, hỗ trợ nhà ở (đối với nhân viên ngoại tỉnh)
- Có nhiều cơ hội giao tiếp với người nước ngoai
- Thưởng lương tháng 13
- Và các chế độ phúc lợi khác theo quy định của công ty
- Mức lương cạnh tranh
- Thưởng theo hiệu quả công việc
- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp
- Lương cơ bản + thưởng service charge

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-04-29 23:08:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Front Office Manager - Mã tin đăng: 494466. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PREMIER VILLAGE HA LONG BAY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Lễ tân/ Thu ngân/ Đặt phòng/ Tổng đài/ BC
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ làm việc làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/05/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây