Assistant Front Office Manager

BEL MARINA HOI AN RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hội An, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- The Assistant Front Office Manager will be the first to be called if a guest is looking for a member of the management team. In dealing with this situations, the Assistant Front Office Manager must ensure that they use tact and diplomacy to rectify quickly the situation, reaching the guest satisfaction but as well respecting the procedures and organization of the hotel.
- To ensure the full motivation of the team & create a nice atmosphere of work. This is crucial to encourage a better quality of service and minimize the expenditure.
- The Assistant Front Office Manager will extend his/her responsibility to the entire Front Office operations in the absence of the Front Office Manager.
- Reporting directly to the Front Office Manager, the Assistant Front Office Manager is responsible for assisting senior management in the overall day to day operations of the hotel.
- To be ready and responsible when assigned to perform any other duties or job functions as required by Executive management and/or Front Office Manager
- The Assistant Front Office Manager will be permanent contact with the Front Office Manager to report any guest comment, or problem and to ensure a good co- ordination and quick communication on both sides.
- During the duty the Assistant Front Office Manager is expected to lead by example in terms of appearance, attitude, equity & professionalism. His/her main role is to ensure the proper work of operations in the following sections: Front Desk, Lobby, Connectivity Lounge and Executive Lounge.
- The first assignment and main area of work of the Assistant Front Office Manager is the lobby, when the Assistant Front Office Manager is not a way to do a specific mission, he/she will spend his/her time in the lobby to co- ordinate the overall lobby activity and will be dynamic in guest relationships.
- To maintain per shift an accurate report in the Assistant Front Office Manager’s logbook of items and incidents which may be of concern to the management and/or which may requires further attentions.
- To help staffs improve their skills and provides support for career development.

Yêu cầu công việc

- Excellent organizational skills and ability to prioritize tasks
- Be very proficient in Microsoft applications
- Have excellent English and Vietnamese written and verbal communication skills
- Minimum 01 year’s experience in a similar position in international hotels.
- Be able to work effectively as part of a dynamic team.
- Be creative and innovative. Must be able to think differently.

Quyền lợi

- Enjoy holidays and Tet
- Receive monthly service fee including probationary period
- Professional working environment
- Provide uniforms and meals
- Attend employee events such as Honor Ceremony,…
- Enjoy insurance according to labor law

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-08 21:50:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Front Office Manager - Mã tin đăng: 4403626. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BEL MARINA HOI AN RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây