ASSISTANT FRONT OFFICE MANAGER (AFOM)

CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ & PHÁT TRIỂN AK (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Purpose of Job / Job Summary:
As Assistant Front Office Manager you’ll deliver this through managing all aspects of the front office (for example guest registration, porter services, business centre, telephone services, concierge services, and guest reservations). You’ll also create the warm atmosphere that makes our guests feel at home in any location
Guest Experience
• Ensure guests are greeted upon arrival and make time to engage with guests. Respond appropriately to guest complaints, solicit feedback and build relationships to drive continuous improvement in guest satisfaction
• Ensure your front office team delivers a great service, professional attention and personal recognition
• Conduct routine inspections of the front office and public areas and take immediate actions to correct any deficiencies
People
• Educate and train team members in compliance with federal, state and local laws and safety regulations. Ensure staff is properly trained and has the tools and equipment to carry out job duties
• Manage day- to- day staffing needs, plan and assign work and establish performance and development goals for team members. Provide mentoring, coaching and regular feedback to improve team member performance
• Ensure your team are properly trained on systems, security, service and quality standards
Financial
• Help prepare annual departmental operating budget and financial plans. Monitor budget and control labour costs and expenses with a focus on rate strategy, building initiatives and inventory management
• Oversee night audit function and preparation of daily financial reports
• Perform other duties as assigned. May also serve as manager on duty
• Develop plans to increase occupancy and ADR through walk- ins and upselling at the front desk Responsible Business
• Train team members on PBX procedures and serve as a central communications point during emergency/crisis situations; develop and maintain relationships with local fire, police, and emergency personnel
• Check billing instructions and guest credit for compliance with hotel credit policy and ensure all transactions are handled in a secure manner
Accountability
This job is the top Front Office job and may report to a Director of Rooms at a large luxury or resort hotel. Typically supervises front desk agents, and porter/shuttle services, reservations, PBX, etc. May oversee a team

Yêu cầu công việc

Specific skills / abilities: Communication, analysis, negotiation, presentation and organizational skills.
Experience: 03– 05 years.
Personal qualities: Overall and detail oriented.
Qualifications: Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in Hotel Administration, Business Administration.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-15 18:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin ASSISTANT FRONT OFFICE MANAGER (AFOM) - Mã tin đăng: 4717821. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ & PHÁT TRIỂN AK (VIỆT NAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây