Assistant Front Office Manager (Trợ lý trưởng bộ phận lễ tân)

HAIAN BEACH HOTEL & SPA
Mức lương
12 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* Supporting Management of Front Desk Team
• Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
• Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.
• Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
• Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
• Supervises and manages employees. Managing all day- to- day operations.
* Monitoring and Supporting Progress Toward Guest Services and Front Desk Goals
• Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfaction results.
• Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
• Manages day- to- day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
• Strives to improve service performance.
• Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
* Ensuring Exceptional Customer Service
• Handles guest problems and complaints effectively.
• Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
• Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.
• Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
* Managing Projects and Policies
• Perform other duties as assigned.
• Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
• Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.
• Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.
(Job details will be discussed during the interview.)

Yêu cầu công việc

- Strong in spoken and written English.
- High sense of responsibility, good discipline, honesty, and enthusiasm.
- Strong knowledge of Property Management System (e.g. Smile)
- Competent computing skills (e.g. Microsoft Office).
- Excellent interpersonal skills.
- Strong people- management skills.
- 2 years’ experience in similar role or capacity in luxury hotel/resort with rotational management roles in Front Office.
- University Degree, preferably in Hospitality Management or equivalent;

Quyền lợi

- Competitive salary, bonuses, and benefits.

- Fulfill all obligations regarding social insurance, health insurance, and unemployment insurance for employees.

- 100% of service charge during the probation period.

- Excellent welfare policies: rewards, gratitude, joy, birthdays, vacation, meals, uniforms.

- Friendly and professional working environment, opportunities for career development.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-05 16:40:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Front Office Manager (Trợ lý trưởng bộ phận lễ tân) - Mã tin đăng: 4145528. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: 278 Võ Nguyên Giáp, Mỹ An, Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
N/A
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây