Assistant Internal Communications & Employer Branding Manager

SAINT-GOBAIN VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 6 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Internal Communications
· Make sure all SGVN news being active in all social media channels
· Cascade all communication activities from Regional/Global
· Support HR Manager to launch HR communication with innovation & inspiration as evaluated by HRD (e.g. Communication announcement, TV, Recognition corner, notice board...)
· Drive the communication processes and timetable for change management; leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
· Ensure HRBP BU follow 100% internal communication activities which is in line with guidelines
· Create & maintain internal communications strategy in order to keep employee aligned and connected to SGVN mission
Employer Branding
· Assist HR Manager to build Employer branding strategy for Saint- Gobain Vietnam.
· Define our employee value proposition to ensure we attract and retain top talent by establishing values, culture and an environment where people can thrive and achieve their highest potential.
· Coordinate to drive all the campaigns to build SGVN as an Employer of choice
· Communicate the employee value proposition through multichannel campaigns and creative social media content to attract and engage high caliber candidates aligned with our mission.
· Build and manage all internal and external communication to build Employer brand awareness in local country and related industries.
· Lead all events related to career fair, job fair while partnering with the HRBP team in making sure reaching & attracting to young talents
Digital
· Plan, edit and write content for a variety of internal communications mediums, such as a staff intranet, email and other channels

Yêu cầu công việc

Education:
· Bachelor/ Master degree in specialized in HR or relevant majors
Experience:
· Proven experience and knowledge in HR projects, e.g.Company event, internal communication channels, employer branding…etc.
· Proven excellent leadership and people management.
· At least 2- 3 years of working experience in similar position in and MNC organizations or other heavy industry companies.
Communication & Presentation skills:
· Excellent in presentation skill to easily communicate with audiences in both Vietnamese and English.
Computer Microsoft office skills:
· Word, Excel, and Powerpoint are compulsory required.
Other Accountability:
· Self- motivation and be accountable for own actions.
· Able to work under high pressure and flexible business environment.
· Show strong sense of ownership to drive business beyond its potential.
Language skills:
· Excellent in speaking and writing in both Vietnamese & English.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-12 00:20:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Internal Communications & Employer Branding Manager - Mã tin đăng: 4174108. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Cao ốc IPC, 1489 Nguyễn Văn Linh, P.Tân Phong, Quận 7

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 6 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây