Assistant Internal Communications & Employer Branding Manager

CÔNG TY TNHH SAINT- GOBAIN VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 2, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Internal Communications
· Create & maintain internal communications strategy in order to keep employee aligned and connected to SGVN mission
· Drive the communication processes and timetable for change management; leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
· Cascade all communication activities from Regional/Global
· Make sure all SGVN news being active in all social media channels
· Ensure HRBP BU follow 100% internal communication activities which is in line with guidelines
· Support HR Manager to launch HR communication with innovation & inspiration as evaluated by HRD (e.g. Communication announcement, TV, Recognition corner, notice board...)
Employer Branding
· Build and manage all internal and external communication to build Employer brand awareness in local country and related industries.
· Coordinate to drive all the campaigns to build SGVN as an Employer of choice
· Lead all events related to career fair, job fair while partnering with the HRBP team in making sure reaching & attracting to young talents
· Define our employee value proposition to ensure we attract and retain top talent by establishing values, culture and an environment where people can thrive and achieve their highest potential.
· Assist HR Manager to build Employer branding strategy for Saint- Gobain Vietnam.
· Communicate the employee value proposition through multichannel campaigns and creative social media content to attract and engage high caliber candidates aligned with our mission.
Digital
· Plan, edit and write content for a variety of internal communications mediums, such as a staff intranet, email and other channels

Yêu cầu công việc

Education:
· Bachelor/ Master degree in specialized in HR or relevant majors
Experience:
· Proven excellent leadership and people management.
· At least 2- 3 years of working experience in similar position in and MNC organizations or other heavy industry companies.
· Proven experience and knowledge in HR projects, e.g.Company event, internal communication channels, employer branding…etc.
Communication & Presentation skills:
· Excellent in presentation skill to easily communicate with audiences in both Vietnamese and English.
Computer Microsoft office skills:
· Word, Excel, and Powerpoint are compulsory required.
Other Accountability:
· Show strong sense of ownership to drive business beyond its potential.
· Self- motivation and be accountable for own actions.
· Able to work under high pressure and flexible business environment.
Language skills:
· Excellent in speaking and writing in both Vietnamese & English.

Quyền lợi

- Laptop
- Du Lịch
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- Chế độ bảo hiểm
- Đào tạo
- Chế độ thưởng
- Công tác phí
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-12 01:35:32

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Internal Communications & Employer Branding Manager - Mã tin đăng: 4174434. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lilama 10 Tố Hữu, Nam Từ Liêm, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây