Assistant Marcom Manager/ Trợ lý Trưởng phòng truyền thông & tiếp thị

VOCO MA BELLE DA NANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sơn Trà, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Work with superior on manpower planning and management needs.
Analyse current and competitor marketing trends, coordinate all marketing activities to maintain and increase revenue through added business volume and increased rate.
Assists Manager/ Director to oversee and manager all aspects of the Marketing activities. Responsibilities include overseeing the planning and development of promotional strategies and marketing and public relations plans; oversee and assist with the development and implementation of the sales and marketing plan; reporting on effectiveness of the plan.
Build profile within local market place through attendance at various events and local market place.
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time
Work with superior in the preparation and management of the Department’s budget.
Strategize, develop, execute and regularly review marketing and public relations plan to different market needs to drive hotel revenue and awareness of the hotel to ensure the revenue plan objectives are achieved.
Produce the Annual Marketing Budgets, Forecasts and Plan.
Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
Evaluate marketing and public relations activities to ensure effectiveness of each campaign and budget optimization.
Maintain hotel photo file.
Liaise with Human Resource Director on matters affecting corporate image.
Oversee the development of new marketing strategies.
Maintain mailing list/contact file.
Co- ordinate hotel photography when required.
Monitor awareness of competitor activities and use information when developing strategies.
Plan and coordinate sponsorship activities.

Yêu cầu công việc

Required Skills:

• Proficient in the use of Microsoft Office
• Basic knowledge of Illustrator and PhotoShop.
• Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
• Good Communication and writing skills
Qualification:
• Bachelor’s degree in Marketing or related field
Experience:
• 3 years of relevant experience or similar supervisory role, or an equivalent combination of education and work- related experience

Quyền lợi

Full insurance coverage: Social, health, unemployment insurance based on 100% of your contract salary
Competitive salary package: Full gross salary & service charge during the probation period
7 accident insurance: Effective from your first working day
A dynamic, professional, and multicultural working environment
Internal benefits: Complimentary staff meals, uniform, employee engagement activities, labor union membership & more
Annual salary review
Annual leave entitlement: Calculated from the first day of probation
12 Annual leave per year
Other benefits in accordance with hotel policies
Flexible working schedule: 5 working days/week with 2 days off
International training & career development opportunities

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-18 16:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/10/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Sơn Trà, Đà Nẵng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Marcom Manager/ Trợ lý Trưởng phòng truyền thông & tiếp thị - Mã tin đăng: 5337594. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VOCO MA BELLE DA NANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Trưởng phòng truyền thông tiếp thị tại tỉnh/thành