Assistant Purchasing Manager

INTERCONTINENTAL DANANG SUN PENINSULA RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sơn Trà, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Identifies and organizes adequate storage for all perpetual inventory items and implements corporate policy, products and initiatives in order to maximize cost effectiveness
• Place approved orders
• Translates operating forecasts into material requirements plans and thereby determines standard stock and re- order levels with Department Heads and Management• Participates in negotiations for service contracts
• Ensures products and resources are assigned to the appropriate department and billed accordingly
• Ensure physical stock take is conducted as scheduled
• Processes purchase requests from departments
• Identifies and develops reliable sources of supply
• Perform any other duties which may be assigned by the Purchasing Manager, Hotel management from time to time
• Establishes adequate record keeping and issuance procedures
• Posts orders to inventory module and produces purchase order for receiver to match against goods received
• Obtains competitive quotations and bids
• Protects inventories from waste, spoilage and theft
• Establishes standard purchasing specifications
• Keeps abreast of the marketplace as to innovation and value
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
• Ensures that market surveys are completed in coordination with the Director of Engineering, F&B Director and Accountant

Yêu cầu công việc

Required Skills –
• Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
• Good English speak and writing skills
• Proficient in the use of Microsoft Office
Qualifications –
• Bachelor’s degree in Materials, Finance, Purchasing Management or related field.
Experience –
• At least 3 years related experience or an equivalent combination of education and work- related experience.
. Already work at Purchasing Dept of Hotel 4 star up at least 2 years or an equivalent. Priorities colleague have more knowledge Engineeing.

Quyền lợi

* IHG brand standard training
* Other benefits as per the company/ IHG policies
* Annual leave from 14 days, 2 days off per week
* 100% salary and service charge in 2 months of probation
* Accidental insurance 24/24
* Mandatory insurance in accordance with Vietnamese Law
* HealthCare insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-14 13:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Purchasing Manager - Mã tin đăng: 4556013. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Bai Bac - Son Tra, Đà Nẵng, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Khác
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây