Assistant Purchasing Manager/ Trợ Lý Quản Lý Thu Mua

SHERATON CAN THO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ninh Kiều, Cần Thơ
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Responsible for following established procedures in ordering, receiving, storing, distributing and payment of items. Formulates an approved vendors list encompassing all categories.
JOB SPECIFIC TASKS

Communicates with kitchen, restaurant management and vendors to ensure timing of deliveries satisfies advanced food production needs.
Receives and inspects all deliveries.
Compiles, codes, categorizes, calculates, tabulates, audits, or verifies information or data.
Calculates figures for food and beverage inventory.
Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.
Enforces item use- up with storeroom personnel and kitchen management to keep inventory at lowest level possible levels.
Delegates and enforces first in/first out inventory rotation for all storeroom products.
Maintains an accurate controllable log and beverage perpetual
Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered.
Uses existing computer programs to perform daily and period end food and beverage costs.
Completes period end inventory according to Food and Beverage and Accounting standard operation procedures.
Maintains sanitation and safety standards as specified in the brand guidelines.
Orders all food and beverage based on business needs.
Assures sanitation compliance.
Ensures all LSOP&039;s are adhered to by all employees.
Ensures that proper safeguards are in effect for the security of the food and beverage storeroom assets.
Assists Executive Chef in all aspects of purchasing (e.g., Food, Beverage and Controllable) to ensure quality and profitability.
Assists Executive Chef in maintaining/lower budgeted food/controllable costs.
Generates and provides accurate and timely results in the form of reports, presentations, etc.
Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.
Completes administrative tasks on a timely basis (e.g., C- 7s, menu costing, general office duties).
Ensures that price and product availability issues are communicated as needed to the F & B Director and Executive Chef.

Yêu cầu công việc

Be interested in hospitality industry.
4- year bachelor&039;s degree in Finance and Accounting or related major.
Hard- working | Active | Enthusiastic.
Want to develop career path in Marriott International.

Quyền lợi

Provided 01 meal/ shift, free parking motorbike, etc.
To be entitled including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
Work 5 days per week- 2 days off per week.
Get competitive salary.
Receive training and training for career development.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:24:36

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Purchasing Manager/ Trợ Lý Quản Lý Thu Mua - Mã tin đăng: 4033549. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SHERATON CAN THO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây