ASSISTANT RESERVATION & E-COMMERCE MANAGER

OAKWOOD HOTEL & APARTMENTS SAIGON
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Stay up- to- date with industry trends, best practices, and emerging technologies in e- commerce.
Drive online sales growth and profitability by analyzing market trends, customer behavior, and competitor activities.
Monitor and analyze e- commerce analytics and KPIs, and make data- driven decisions to improve online performance.
Identify opportunities for process improvements and automation in order to enhance operational efficiency.
Coordinating with hotels and partner agencies the execution of all ecommerce activities for the hotel
Produce monthly reports for each chanels as required by the hotel and head office
Assisting in establishing best practices to manage Online Travel Agents
Other tasks was assigned by Hotel Manager
Develop and implement the overall e- commerce strategy and roadmap for the organization.
Update hotel&039;s room rate and promotion with OTA.
Collaborate with marketing and creative teams to develop engaging digital content, promotional campaigns, and product launches.
Identify and implement strategies to increase website traffic, conversion rates, and average order value.
Stay informed about e- commerce laws and regulations, including data privacy and security requirements, and ensure compliance.
Manage and optimize the company&039;s e- commerce website, ensuring a seamless and user- friendly online shopping experience.
Establish and maintain strong relationships with key e- commerce partners, suppliers, and vendors.
RESERVATION:
Respond to customer correspondence, check various reports related to bookings.
Statistics and analysis of booking status and making reports.
Daily order processing, inspection and tracking (including phone, email).
Processing online bookings and domestic and foreign travel agents.
Other tasks was assigned by Hotel Manager
CỤ THỂ CÔNG VIỆC SẼ TRAO ĐỔI TRONG BUỔI PHỎNG VẤN

Yêu cầu công việc

QUALIFICATION / TIÊU CHUẨN:
Must be able to speak, read, write and understand the primary language(s) used in the workplace.
Proficiency in e- commerce analytics tools and ability to analyze and interpret data.
Experience in managing online marketplaces, such as Amazon, eBay, or Shopify.
Knowledge of web development and coding languages is a plus.
Ability to adapt to a fast- paced and constantly evolving e- commerce landscape.
Requires good communication skills, both verbal and written.
Strong understanding of SEO, SEM, and social media marketing in the e- commerce context.
Bachelor&039;s degree in business, marketing, or a related field. MBA or equivalent degree is a plus.
Strong communication and collaboration skills, with the ability to work cross- functionally with internal teams and external partners.
Excellent project management and organizational skills, with the ability to prioritize and manage multiple initiatives.
Quality of Work./ Chất lượng công việc
Possess managerial expertise with excellent selling skills, public relations skills.
In- depth knowledge of e- commerce platforms, technologies, and digital marketing strategies.
Knowledgeable in all aspects of sales and marketing.
Job Knowledge & Skills./ Kiến thức và kĩ năng trong công việc
Proven track record of success in managing e- commerce operations and driving online sales growth.
University graduated. / Tốt nghiệp Đại Học.
Dependability./ Sự độc lập
Interpersonal Skills./ Kỹ năng giao tiếp
Learning & Innovation./ Học tập và đổi mới
Problem Solving & Decisiveness./ Khả năng giải quyết vấn đề và ra quyết định
Planning & Organizing./ Lập kế hoạch và tổ chức thực hiện
Participation & Teamwork./ Sự tham gia và làm việc theo nhóm
Customer Orientation./ Định hướng khách hàng
Leadership./ Khả năng lãnh đạo
Team Effectiveness./ Dẫn dắt nhóm hiệu quả
Developing Others./ Phát triển nhân viên
EXPERIENCE / KINH NGHIỆM:
Minimum 2 years experience in similar position. / Có ít nhất 2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương
WORK CHARACTERISTICS / TÍNH CÁCH:
Vui vẻ, trung thực, cần cù, linh động, làm việc theo nhóm.
Có khả năng tiếp thu và phê bình mang tính xây dựng.
Ability to perform well under pressure and stress. Làm việc tốt khi bị áp lực.
Ability to receive as well as deliver constructive criticism.
Pleasant, honest, hardworking and flexible personality; team player.

Quyền lợi

- Phép năm 14 ngày /năm (Annual leave 14 days/year)
- Các chế độ chính sách khác theo quy định của Công ty (other benefits follow Company’s policy)
- Phụ cấp cơm (Meal allowance)
- Phí phục vụ (Service charge)
- BHXH, YT, TN đóng mức full 100% (full 100% SI,HI,UI contribution)
- Được cung cấp đồng phục (Uniform)
- Phụ cấp điện thoại (Telephone allowance)
- Bảo hiểm sức khỏe 24/24 (Health Insurance 24/24)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-04 17:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin ASSISTANT RESERVATION & E-COMMERCE MANAGER - Mã tin đăng: 4537126. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

OAKWOOD HOTEL & APARTMENTS SAIGON

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
N/A
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây