Associate Manager – Learning & Organizational Development

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN (VIẾT TẮT M_SERVICE)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The
Associate Manager –
Learning & Organizational Development is responsible for the development and implementation of learning, training, and organization development initiatives. This role will design and deliver effective programs that enhance employee skills, foster a culture of continuous learning, and contribute to the organization’s growth.


What you will do

Design and manage the management and leadership programs:
Design and manage end- to- end delivery of structured management and leadership programs that align with strategic goals and cultivate leadership excellence;
Measure program outcomes and adjust content based on feedback and evolving organizational needs;

Enable internal knowledge transfer and cultivate learning culture:
Collaborate with subject matter experts to develop training programs, provide guidance to internal trainers to ensure effective program delivery;
Encourage and facilitate the sharing of best practices and lessons learned among employees, create knowledge- sharing networks and communities of practice;
Identify potential internal trainers and nurture their development;

Conduct training needs analysis and develop learning portfolio:
Conduct the analysis in collaboration with HRBP and divisional stakeholders;
Create a comprehensive corporate learning portfolio aligned with identified needs, overseethe implementation of the learning portfolio, tracking progress and outcomes;

Develop learning policies and measurements:
Formulate and communicate learning policies, guidelines, and standards to ensure alignment with best practices and organizational objectives;
Establish metrics to evaluate the effectiveness of learning initiatives; continuously monitorand assess the impact of programs, making data- driven recommendations for improvements;

Assist in Organization Development Initiatives:
Contribute to the development and implementation of organization- wide initiatives such asculture transformation, talent development, and performance enhancement;
Collaborate with cross- functional teams to ensure alignment and successful execution of initiatives.


What you will need

Bachelor’s degree in Business, Economics, Human Resources, Organizational Development, or a related field;
Results- oriented mindset with a track record of building and implementing initiatives from scratch.
7+ years of experience in Learning & Organizational Development or related HR roles, with proven experience in delivery of structured programs and various skills Facilitation experience is a plus;
Quick learner with good conceptual thinking, receptive to feedback, and passionate with continuous improvements;
Strong understanding of adult learning principles, instructional design, and leadership competencies;
Very good communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate across levels of the organization;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-03 23:46:16

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Associate Manager – Learning & Organizational Development - Mã tin đăng: 3902408. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Phát triển thị trường
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Fulltime
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây