Associate Marketing Manager (Brand / Digital)

CÔNG TY CỔ PHẦN VNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

As a
Marketing (Brand) Manager
, your role involves various responsibilities related to:

Develop content strategies and manages marketing campaigns from conceptualisation to implementation across all platforms
Develop branding strategies and ensuring brand consistency across the organisation’s platforms.
Develop & manage marketing strategies and plans:
Facilitate cross- functional collaboration across departments for the development of integrated marketing campaigns
Manage marketing campaigns and events
Manage marketing and communication channels
Develop communication channels for stakeholders on industry/ product updates
Review developed campaign collaterals to ensure alignment with marketing campaign themes
Develop branding strategies to enhance brand reputation based on current brand positions and market awareness
Develop marketing communications plans and content marketing initiatives across digital platforms
Review effectiveness of all communication channels and identify areas of improvement
Develop branding implementation plans to align with branding strategies
Review brand consistency issues in collaterals across digital marketing platforms
Develop measures to improve future marketing campaigns based on identified areas of improvement
Develop integrated marketing and communications strategies
Develop content strategy aligned with short- term and long- term marketing goals
Manage social media platforms and review alignment of other digital marketing channels with branding strategies
Manage implementation of the multi- channel marketing campaigns in line with marketing objectives and strategy

Yêu cầu công việc

4+ years of experience in Marketing, Branding, Communications, and/or Content and Social.
Functional Competencies:

Able to align a diverse group of stakeholders with conflicting priorities; ability to work in a remote and collaborative environment with teams in different time zones
Strong presentation and organizational skills, to capture and cascade information that provides values to internal and external stakeholders; ability to clarify and summarize complicated concepts
Ability to scale between big picture strategic thinking and tactical executional planning, with strong attention to detail

Softskills/ Leadership Competencies

English language skills of at least IELTS 6.5
Analytical and able to think strategically about issues, leading to recommendations and action plans
Exceptional written and verbal English language skills
Self- motivated problem solver; adaptive and willing to challenge yourself and try new things;

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-12-04 11:25:34

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Associate Marketing Manager (Brand / Digital) - Mã tin đăng: 3901990. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Flemington Tower, 182 Le Dai Hanh, Ward 15, District 11

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/12/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây