Bellman (Nhân viên vận chuyển hành lý)

KHÁCH SẠN HÀ NỘI DAEWOO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ba Đình, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Extend warm welcome to all guests at the entrance and hotel lobby. Assist all guests by opening, closing car doors and /or carry their luggage at the entrance area.
Escort guests to the Front Desk counter and assist them with belongings.
Accompany guests to the assigned room and brief them on Hotel facilities.
Introduce and cross sells wherever possible on Hotel facilities, ex: type of restaurants, Business center, operation hours. Brief overview of places of interest in the local areas.
Handle guest requests and inquiries, and handle taxi and Hotel limousine service bookings.
Handle guest luggage storage. Ensure baggage claim tags are issued and clearly explains to guest it policies of valuable storage in the luggage. Encourage guest to use safe boxes in the room.
Deliver guest messages promptly to the room. Deliver newspapers, run errands, assist in knocking on guest room doors for unanswered wake – up calls and assist guests with room change/ transfers.
Keep an eye on the lobby area, and watch out for potential skippers or suspects around the hotel lobby.
Report to Bell Captain and/or Senior Managers and all unusual events regarding guests and theft or other incidents.
Clean and polish all lobby luggage trolleys and hand trucks and ensure that all are in good condition at all times.
Give guests a warm farewell on departure and wish them a good journey before they leave.
Project and maintain a good image and professionalism at all times through immaculate appearance and manner.
Perform any other tasks assigned by Bell Captain and Management.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
Ability to work shifts and under pressure.
Excellent command of English and Vietnamese.
One year experience in a similar role in Guest Service in upscale hotels preferred.
Ability to speak Korean/ Chinese/ Japanese as an advantage.
Passion for service excellence.
Diploma in Hotel Management or related field, and Bachelor’s degree preferred.

Quyền lợi

- Accident insurance 24/24
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Other benefits according to Company&039;s policy.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Team building activities.
- International working environment and friendly teammates.
- Delicious and nutritious meal at Hotel&039;s Staff Cafeteria
- 2 months of probation with full salary & service charge.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:18:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Bellman (Nhân viên vận chuyển hành lý) - Mã tin đăng: 4121535. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 360 Kim Mã, Ba Đình, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Giao nhận/ Vận chuyển/ Kho bãi
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây