[Bình Dương - CANARY] OMNI CHANNEL LINE MANAGER

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Online sale management
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior
- To develop and monitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, …..)
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Make the sale plan base on MD&039;s plan, Operation Plan to achieve the target
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
Cash Management
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses
Manpower management
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Build and promote team work spirit
- Identify potential staff for succession planning purposes
- Make solution for sufficient manpower during business in ad- hoc situations
Expense control
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
Other duties
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Opening & closing Store
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager

Yêu cầu công việc

- Prefer 3 years experience as the same position
- Good communication skill
- Persuasion: Ability to persuade others in specific situations
- Ability to solve practical problems and deal with difficult situations
- Service orientation: customer service minded
- Have a polite, tactful and friendly attitude
- University degree
- Have good understanding of the needs of customers
- Good command of verbal English
- Reasoning ability: Ability to definite problems

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-17 07:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Bình Dương - CANARY] OMNI CHANNEL LINE MANAGER - Mã tin đăng: 4649618. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây