Brand Manager

CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM HỢP NHẤT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Long An
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

MÔ TẢ CÔNG VIỆC
execution in the field, category management, and creating shopper engagement to ensure the achievement
which ranges from strategic review, perfect implementation of the brand’s strategy to their market, perfect
The Brand Manager will collaborate with the Director to develop a strategic plan
Job description
f sales and market share for responsible brands or category
- Directly involve and take main responsibility in the execution of detailed action plans and activities (product innovation, marketing plan, ensuring on time in full launching, results, field check, and flexible take action to ensure KPIs).
- Define and develop strategies to maximize brand potential.
- Lead preparation of the brand plan, update, and long- range plan.
- Full budgetary responsibilities for ensuring plans and campaigns are within agreed spending limits.
- Work with Director for marketing plan of products
- Liaising closely with all relevant brand team members
- Create and implement consumer and market development strategies
- High- level tactical planning.
- Develop and implement specific competitive strategies.
+ Conformation:
- Closely track and collaborate with other Marketing teams (Digital, PR, Call center) in marketing expenditures by assigning projects within the marketing budget and required timeline.
+ Others:
- Take part in cross- functional Projects as required.
- Cooperate with cross- functional departments.

Yêu cầu công việc

YÊU CẦU CÔNG VIỆC
Job requirements
- Strong sense of business and highly result- oriented;
- Product launch experience.
- Enthusiastic and proactive spirit at work.
- Ability to withstand high pressure.
- Ambitious to grow, willing to learn, and excellent in the marketing field.
- Well- organized and detailed, able to work under high pressure.
- Business understanding: P/L structure knowledge and good knowledge of key consumer insights, and market research based on qualitative and quantitative data, Understanding ETC/OTC Channel; Medical Channel
- Proficiency in the office computer.
- Good communication in English.
- Experienced in managing a working group to implement Brand development projects & Marketing activities: new product development, communication program (ATL), and brand activation program (BTL).
- At least 3 years of experience in the field of Food.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-23 05:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager - Mã tin đăng: 4585921. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: 99/31C Lê Đại Hành, P.6, Q.11, TP.HCM Việt Nam 0

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Giám Đốc
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây