Brand Manager (Beauty & Personal Care)

CÔNG TY CỔ PHẦN HASAKI BEAUTY & CLINIC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Location: 555 3/2 Street, Ward 8, District 10, Ho Chi Minh City.
Position: Brand Manager (Brand: HAVATEK).
Working time: 8:30 AM to 5:30 PM (Monday – Friday) and 8:30- 12:30 (Saturday Morning).
Report to: ODM & Trading Director.
Responsibilities:
Havatek is a pioneering beauty- tech brand, built to bring futuristic technology into everyday beauty routines. We offer high- performance, affordable solutions across skincare, devices, and personal care — engineered for modern lifestyles and designed with minimalist aesthetics. Our mission is to democratize smart beauty for the next generation of consumers.
Brand Strategy & Global Positioning:

Ensure strong brand differentiation, emotional resonance, and consistency with company vision, mission, and strategic goals.
Develop and refine Havatek’s global brand identity, visual system, and communication tone across all channels and markets.
Build brand concepts and creative narratives that translate well across both local and international markets.

Product Portfolio Expansion & Innovation:

Monitor industry movements, consumer behavior, and competitor activity to inform product decisions.
Drive end- to- end product development, collaborating with R&D, production, and sourcing teams to launch high- quality, scalable products (e.g., skincare, devices, supplements).
Lead market opportunity analysis to identify white spaces in beauty- tech, wellness, and personal care.
Build and manage the product roadmap, aligned with consumer insights and innovation trends.

Go- to- Market & Campaign Execution:

Anticipate risks in campaign execution and develop timely, innovative solutions.
Collaborate with internal and external creative, media, and commercial teams to execute consistent and high- impact activations.
Oversee 360- degree brand campaigns across traditional and digital channels.

Performance Tracking & Team Management:

Build, lead, and inspire a cross- functional brand team.
Measure and report performance of all brand and marketing initiatives, with clear KPIs and ROI evaluation.
Act as a strategic connector between brand, R&D, creative, and commercial teams, ensuring tight alignment from product to communication.

Yêu cầu công việc

Requirements:
Compulsory:

Strategic mindset with high aesthetic sensitivity and taste for premium minimalism and future- forward lifestyles.
Consumer- centric thinking with the ability to turn insights into impactful strategies.
Entrepreneurial, proactive, and results- driven.
Strong knowledge of ODM/OEM development processes and commercialization strategies.
Experience in leading cross- market or cross- cultural brand projects.

As a big plus if:

Familiarity with global beauty trends, especially in Asia- Pacific, US, and Europe.
Experience working in or with prestige/luxury brands (e.g., FOREO, L’Oréal Luxe, Dyson Beauty, Unilever Prestige).
Tech- savvy and passionate about innovation, wellness, and design.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-16 21:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
15/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager (Beauty & Personal Care) - Mã tin đăng: 5147576. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN HASAKI BEAUTY & CLINIC

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 555 đường 3/2 phường 8 quận 10

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây