Brand Manager Công Ty Cổ Phần Y Khoa Hoàn Mỹ

CÔNG TY CỔ PHẦN Y KHOA HOÀN MỸ
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Brand Manager is responsible for:
• Strengthen brand reputation
• Internal brand advocacy
• Ensure consistent brand messaging
• Build Strong brand identity
• Increase brand awareness
PRIMARY RESPONSIBILITIES
• Brand Performance Monitoring: Establish metrics and measurement frameworks to track the effectiveness and impact of branding activities. Regularly analyze data, conduct brand audits, and monitor consumer perceptions to identify areas for improvement and make data- driven decisions to refine brand communication strategies.
• Brand Experience: Ensuring that the brand promise is consistently delivered across all customer touchpoints. Monitoring and enhancing the customer experience at various brand interaction points, such as websites, social media platforms, customer service, and physical locations
• Oversea the brand performance of the whole group
• Brand Awareness: Implementing strategies to increase brand awareness and visibility
• Develop a Brand Communication Strategy for the group & subsidiaries
• Co- Branding: Identifying and pursuing strategic partnerships and collaborations that align with the brand values and objectives. This can involve joint marketing initiatives, sponsorships, co- branding opportunities, and strategic alliances to expand brand reach and enhance brand perception
Report to: Senior Group Brand Manager

Yêu cầu công việc

Experience & Knowledge:
- Experience in identifying and pursuing co- branding opportunities and strategic partnerships.
- Minimum 5 years of experience in brand management, preferably at a senior level.
- Proven track record in overseeing brand performance for a group or organization.
- Bachelor&039;s or master&039;s degree in marketing, business administration, or a related field.
- Experience in developing comprehensive brand communication strategies.
Skills:
- Demonstrated ability to ensure consistent brand delivery and enhance customer experience across multiple touchpoints.
- Strong expertise in implementing brand awareness strategies and increasing brand visibility.
- Proficiency in monitoring brand performance through metrics, data analysis, and consumer perception evaluation.

Quyền lợi

Bonus

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-17 15:15:38

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager Công Ty Cổ Phần Y Khoa Hoàn Mỹ - Mã tin đăng: 4195864. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN Y KHOA HOÀN MỸ

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây