Brand Manager (Fashion)

ROUTINE VN - FASHION DESIGN & RETAILER
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 8 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job summary:
We are looking for a passionate and driven Brand Manager to manage the full of our brand (the TEN 11- Women & Men Fashion) including Branding, Product, Visual Merchandising (VM), Sales (Business Growth).
Key responsibilities
Brand Building & Development
- Develop and manage brand concept, visual direction, and storytelling, ensuring strong positioning and differentiation.
- Work with the design team to develop visuals, lookbooks, and fashion campaigns aligned with the brand’s identity.
- Conduct market research on competitors and consumer insights to enhance brand positioning.
- Be responsible for implementing, managing and supervising in the Brand Management in order to enhance the Brand awareness and Brand loyalty as well as improve category sales performance which required by the Business Unit.
Brand Planning & Execution:
- Manage the brand’s marketing budget effectively to maximize ROI.
- Collaborate with the marketing team to execute integrated marketing campaigns across digital, offline, and influencer channels.
- Develop marketing plans and brand growth strategies for different phases.
- Monitor and analyze campaign performance, adjusting strategies to meet KPIs.
Portfolio Management & Product Strategy:
- Oversee the product development process from concept to launch, ensuring brand consistency and quality.
- Work closely with the product team to define collections, material selections, and trend directions.
P&L Management & Business Growth:
- Monitor P&L performance and optimize pricing, promotions, and costs for sustainable growth.
- Develop strategies to drive sales and expand the market.
- Oversee brand revenue, profitability, and operational efficiency.
Visual Merchandising
- Others tasks are assigned by Manager.
- Oversee Visual Merchandising guidelines, ensuring consistency and strong brand identity across all stores and touchpoints.

Yêu cầu công việc

Requirement:
- Bachelor’s degree in Marketing, Business Administrator or related field
- Range age: 27 – 35
- At least 4 years of experiences as Assistant Brand Manager, Brand Manager, Brand Management or similar roles
- Proficient in Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word).
- Creative mindset with a keen eye for visual branding and storytelling
- Able to work in a fast- paced, cross- functional environment.
- Analytical mindset with the ability to interpret data and translate insights into action
- Strong interest in fashion, branding, and consumer behavior
Benefits:
- 12 days of leave/year
- Provided with equipment, tools for work.
- After probation period, employee will join social insurance, health insurance and un employee insurance, personal health insurance
- Duration probation: 2 months, apply 100% package salary
- Working in dynamic and friendly environment with many opportunity
- Competitive income (depending on experiences and qualification of candidates)

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-14 08:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
12/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 8 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager (Fashion) - Mã tin đăng: 5215280. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ROUTINE VN - FASHION DESIGN & RETAILER

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tòa nhà IMC, 62 Trần Quang Khải, Tân Định, Quận 1

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây