Brand Manager (FMCG)

ORION FOOD VINA CO,. LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ho Chi Minh, Vietnam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

- Support the Marketing Manager of the category in identifying and implementing the brand&039;s short-term and long-term marketing strategies in line with the company&039;s overall business strategy.
- Manage advertising service companies, suppliers to ensure the results according to commitment and cost-effectiveness.
- Manage and use the marketing budget properly and effectively within the approved budget.
- Managing Marketing/Brand Management activities of the brand, building consumer preferences to achieve the common business goals of the charge lines.
- Support the Marketing Manager of the category in building and developing new products and new packaging.
- Propose, plan, implement and evaluate Marketing programs & activities and evaluate the results of marketing programs in the year of each brand in charge, ensuring that according to the overall development strategy set and achieve the category goals.
- Closely monitor the sales situation and forecast the output of the category.
- Planning, building, developing, and organizing the implementation of the brand&039;s marketing plans according to the company&039;s general business goals based on continuous analysis and evaluation of the brand, market, and consumer psychology.

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

EDUCATION:
• University graduate or higher majoring in Economics, Business Administration, Marketing, or related majors.
EXPERIENCE:
• Experienced in managing a working group to implement brand development projects & Marketing activities: communication program (ATL) and brand activation program (BTL), (new product development, research, market research, advertising, promotion, etc.).
• At least 5 years of experience working in a similar position in the field of Marketing in multinational companies /large-scale companies in the confectionery/ food/ FMCG industry.
KNOWLEDGE & SKILLS:
• Understanding & proficiently implementing brand/marketing knowledge & skills.
• Good planning, division of work & control skills.
• Good presentation, negotiation, and communication skills.
• Analytical and decision-making skills.
OTHER REQUIREMENTS:
• Proficiency in the office computer.
• Enthusiastic and proactive spirit at work.
• Ability to withstand high pressure.
• Good communication in English.

ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

Pearl Plaza, 561A Dien Bien Phu St, Ward 25, Binh Thanh Dist, HCMC

Quyền lợi

Các lợi ích về phát triển cá nhân
Sự kiện team building
Lợi ích về chăm sóc sức khoẻ

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-28 03:22:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager (FMCG) - Mã tin đăng: 2735132. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Fl. 22th, Pearl Plaza, 561A Dien Bien Phu, Binh Thanh, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/06/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây