Brand Manager

PEOPLEWISE VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Define key objectives, brand/product positioning (both existing and new) and identify new business opportunities through brand extensions or growth of existing brands. Plans should align with short- term, mid- term, and long- term marketing goals, focusing on volume, revenue, and market share growth.
Continuously develop, implement, monitor, evaluate, analyze, and improve marketing strategies for assigned brands. This includes managing 4Ps (product, price, place, promotion), marketing 360 strategy, and marketing budgets (including market research) for both existing and new products. The objective is to increase market share, brand equity, and sales volume while optimizing costs and adhering to approved Direct Marketing Expense (DMEC) to Net Sales ratios to achieve maximum profitability.
Develop and execute creative marketing strategies for assigned brands to effectively reach target consumers. This involves creating impactful and memorable advertising campaigns that highlight brand benefits and drive purchase intent, increasing sales.
Develop marketing plans and annual operating plans (AOPs) for assigned product categories and brands.
Implement marketing plans for assigned brands by collaborating with various departments within the company and external partners. Ensure successful delivery of volume, market share, and profit targets while focusing on enhancing brand equity.

Yêu cầu công việc

Minimum of 5 years of experience in brand management or marketing, with deep experience in the 4Ps of marketing (Product, Price, Place, Promotion).
Knowledge of market research and consumer behavior analysis.
Proficiency in office software and marketing management tools.
Excellent leadership and team management skills.
Ability to analyze market data and reports to make informed decisions.
Strong creative thinking and ability to generate impactful advertising ideas.
Strong project management abilities with a focus on achieving volume, revenue, and market share targets.
Proven experience managing projects with budgets of at least VND 80 billion. Experience in competitive brand environments, particularly in the soymilk industry, is preferred.
Education: Bachelor’s degree or higher in Marketing, Business Administration, or a related field.
Familiarity with brand positioning and development strategies.
Ability to communicate clearly and persuasively with internal stakeholders and external partners.
Ability to develop and implement innovative marketing campaigns.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-15 02:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager - Mã tin đăng: 4557245. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PEOPLEWISE VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây