Brand Marketing Assistant Manager

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG VÀ MỸ PHẨM DUY ANH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 4 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

· Maintain and develop relationships with journalists, KOLs, influencers, partners to promote brand awareness.
· Be accountable for internal communication materials and channels, keep other teams (digital, CRM, VM, product, retail…) updated & engaged with the brands the same way we build love and trust in our media partners & targeted clients.
· Support in- house CRM team with client communication tools development (EDM content)
· Filter & response to PR requests from media partners such as oversea shootings, PR materials, samples support…
· Partner with in- house digital team for a detailed social & digital content plan.
· Explore further possibilities in order to enhance brand’s visibility through OOH, print/online ad, influencers & digital touch- points…
· Plan & implement CRM/Event/Activities.
· Conduct press presentations for new collection & campaign launches.
· Track, monitor & evaluate the effectiveness of all the PR activities & invested channels.
· Annual plan & implement according Brand guideline and local market need for business.
· Make reports, analyze the effectiveness of marketing programs based on ROI, OKR, KPI.
· Be responsible for annual communications plan (planning & implementing) including initiatives of public relations, media, advertising (OOH, social media, print & digital), creative content (with media & influencers) which have to be in line with global strategy, local marketing KPIs & timeline within assigned budgets.
· Develop & maintain professional & genuinely good relationships with editors, media partners, celebrities/influencers and third- party advocates.
· Perform analysis on competitors, target customers to have marketing activities recommendations suitable to the Vietnamese market.
. Plan & control Brand MKT budget annual.

Yêu cầu công việc

Qualification:
· Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or related field.
Knowledge:
· Knowledge of fashion is a plus.
Experience:
· At least 3 years of experience working in media/PR role, preferably in electronics, fashion, cosmetic or media field.
· Experienced of creating and implementing plans, setting budgets & strong follow- ups.
Skill/ competence:
· Good sense of content creating, story- telling & presentation skills.
· Proven track record of delivering results in ambiguous situations & ability to self- manage and prioritize work to deliver on key goals.
· Proven ability to cultivate and sustain professional working relationships with different parties (both internal & external)
· A big plus if you are a responsive, agile, detail- orientated, well- organized & teamwork player.
· Dealing and convincing/ proficient English/ problem solving.
· Fluent in spoken & written English

Quyền lợi

- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Công tác phí
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Chăm sóc sức khỏe
- Nghỉ phép năm
- Laptop

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-27 13:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Marketing Assistant Manager - Mã tin đăng: 4598403. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: Tầng 2, Toà nhà Cornerstone, số 16 Phan Chu TRinh, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 4 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây