Brand Supervisor

CÔNG TY TNHH TAISUN VIỆT NAM
Mức lương
thương lượng month
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh , Quận Tân Bình
Kinh nghiệm yêu cầu
2-5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


- Demonstrate strong business acumen to achieve the assigned brand’s business objective.
- Responsible for developing and executing marketing plans (ATL), within the given budget and timeline.
- Possesses analytical thinking capabilities to assess the market and understanding the targeted consumer.
- Market Assessment, Consumer Understanding & Insight:
- Define market drivers of growth via market, business, category, competitive and brand performance audits.
- Tap into internal stakeholders (ie Sales) to gather holistic view of the market and spot opportunities Leverage trends, category and consumer understanding to generate actionable insights.
- Distill powerful insights from data and analytics to guide brand activation and content development.
- Leverage research on segments to understand consumer journey and key occasions.
- Planning For New Product Development.
- Collect & analyze data to understand markets & consumer insights.
- Involve & work with R&D team for new product development.
- Follow direction to come out launch marketing plans and resource optimization to ensure new launch success.
- Set clear KPIs, and manage performance of product portfolio.
- Define executional KPIs and measure, track, course correct in “real-time”.
- Finish all urgent job that assigned by manager.
* Working Place: 08 Phan Dinh giot, Ward 2, Tan Binh District, HCM city.
* Benefits:
- Flexible work time (TSN office);
- Annual bonus (avg. 1.5 month);
- Labor day bonus;
- Mid-Autumn bonus;
- Absenteeism bonus;
- Reward for Outstanding employee/dept;
- Insurance pay on total salary;
- Free products;
- Marital/Funeral/Sickness support;
- Touring trip/Touring fee;
- Birthday gift;
- Int'l Women day's gift;
- Vietnamese women day's gift;
- Children day's gift;
- Year-end gift;
- No interest loan for emergent needs;
- Training on the job.


Yêu cầu công việc


* Education & Work Experience:
- University graduate major in Business/Marketing or equivalent.
- Minimum 2 years or above brand development experience in FMCG industry.
- Solid brand, marketing management experience from consumer goods for ATL operation.
- Good new product/initiative launch experience.
- Good planning, monitoring, presentation and negotiation skills.
- Good numerical and statistical skills.
- Good analytical and interpretative skills.
- Strong people management skills.


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-02-22 11:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Supervisor - Mã tin đăng: 1144467. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Lô A1-6, đường số N5, KCN Tây Bắc Củ Chi, huyện Củ Chi, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Quảng cáo / Khuyến mãi / Đối ngoại, Tiếp thị
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2-5 năm
Trình độ yêu cầu
cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/03/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây