Building Operations Manager

CÔNG TY TNHH TƯ VẤN VÀ TM NHIỆT ĐỚI
Mức lương
30 triệu
Địa điểm làm việc
Ba Đình, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

• Handle all administrative issues with the Tenants.
• Market office spaces to the potential Customers. Identify prospective Tenants.
• Prepare/Review Offer Letter and Lease Agreement. Follow up Lease Agreement.
• Handle all Customers’ complaints and feedbacks.
• Handle some pending AR with the Tenants.
• Prepare marketing activity reports.
• Manage the Tenants database including Tenants information, contracts, and others services.
• Work with agencies for sales and marketing issues.
Human Resource Area:
• Manage the Human Resource function: recruitment & selection; compensation and benefits; training and development; employee relations; Company policies and regulations; Company hygiene & safety system; Identify legal requirements and government reporting regulations affecting HR functions and ensures policies, procedures, and reporting are in compliance.
Admin Area:
• Manage the Administrative function in the company: purchasing, fixed asset controlling, and office equipment maintenance…
Maintenance & Engineering, Security and Cleaning Area:
• Manage Maintenance & Engineering department, Building Attendant department and Property Care Service department.
Others
• Oversee daily operations and makes adjustments as necessary (Sales & Marketing, Human Resource & Administration, Maintenance & Engineering, Security and Cleaning) to deliver high quality services to Tenants.
• Provide regular clear reporting to the the Special Assistant to Managing Director, the Managing Director and the Management on Tenants, operation and team performance in line with business objectives.
• Other duties may be assigned when required.
• Work with operational areas to ensure that effective processes exist and are maintained for all business support activities.
• Implement business strategies set by the the Special Assistant to Managing Director, the Managing Director and the Management.
• Assist the the Special Assistant to Managing Director, Managing Director in other issues.
• Report to and advise the Special Assistant to Managing Director, the Managing Director and the Management in all matters of importance.
• Establish procedures and ensure smoothly corporation among all departments.
• Work with team managers to identify and implement solutions to issues/problems.
• Works with Auditors, Authorities, and Suppliers…

Yêu cầu công việc

• Education: Bachelor’s degree (B.A.) in business administration.
• Other Skills and Abilities: Management and Leadership Skills.
• English Language: Advanced level.
• Interpersonal Skills, Oral Communication, Written Communication, Teamwork, Cost Consciousness, Diversity, Organizational Support, Strategic Thinking, Judgment, Motivation, Planning/Organizing, Professionalism, Quality, Quantity, Safety and Security, Adaptability, Attendance/Punctuality
• Experience: More than 7 years in management property area. Prefered building management.

Quyền lợi

• Working in a dynamic and professional environment with strong promotion opportunities
• Salary: negotiable depend on experience from 1.000USD
• Social & other legal insurances followed by Vietnam Labor Law

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-06 18:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
21/10/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Ba Đình, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Building Operations Manager - Mã tin đăng: 5091084. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH TƯ VẤN VÀ TM NHIỆT ĐỚI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây