Business Analyst (Customer Experience)

Mức lương
500 - 900 usd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

You will take an important role to maintain user experiences. More particularly, you need to observe and ensure all the operation processes meet the requirements and standards from the Customer Excellence Experience & Business Unit Departments. With the high responsibility, this position would take remarkable ownership in decision making to resolve user problems.
• Identify common pain points and think critically about how to deep dive and find the moment of truth.
• Give recommendations on change, improvement initiatives, or solutions to the current process that enhance our customer experience.
• Interpret and analyze qualitative and quantitative data, and present concepts and findings to departments internally. Report problems over monitoring period that impact OKR.
• Execute on internal follow up for journey mapping, sharing insights regularly with the Product team and keeping internal stakeholders up to date with customer feedback.
• Plan Implementation Roadmap – develop a roadmap to implement the new
• Monitor & Measure the day to day the product performance (Funnels, transactions, customer services) to ensure swift customer experience at all stage of the customer journey.
ways/solutions/improvement.

Yêu cầu công việc

Qualifications:
• Experience multi-tasking with ability to problem solve.
• Willing to learn new skills and to adapt to new and changing technologies and environments.
• Good MS Office skill: Excel, word, power point
• Be well organized with ability to work individually and as part of a team.
• Excellent interpersonal skills together with a strong customer focused approach.
• Proficient English (IELTS 5.0 and above)
• Basic statistic analytic skill
• Flexibility and adaptability when working on internal or customer related projects often with short deadlines.
Nice to haves:
• Ability to lead and control meetings, internal & external.

Quyền lợi

Đào tạo
Du Lịch
Tăng lương
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Chế độ bảo hiểm
Nghỉ phép năm
Phụ cấp

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-01-12 03:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Business Analyst (Customer Experience) - Mã tin đăng: 1714152. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Ngân hàng , Tài chính / Đầu tư , CNTT - Phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/01/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây