BX Specialist - CRM & E-Com - Operations

CIRCLE K VIET NAM LTD. CO.
Mức lương
13 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

CRM

Analyse customer data and system capabilities to generate insights for the planning team.
Provide exceptional customer service, resolving any issues that may arise.
Implement engaging campaigns for CK Club members, including deals, surveys, and games.
Manage the CRM dashboard, monitor & ensure the campaign operates correctly & smoothly
Assist in organizing promotional events to attract new customers.
Secure licenses (when required) to conduct CRM campaigns.

E- COMMERCE

Develop and execute effective communication strategies to promote e- commerce services, with a focus on CK GO.
Lead and manage co- marketing campaigns with platform partners and product suppliers.
Collaborate with partners and internal departments to maintain consistent and accurate representation of the Circle K menu on e- commerce platforms.
Oversee the management and operation of the CK GO platform.
Build and maintain positive relationships with existing e- commerce partners.

OTHERS

Collaborate with line managers to enhance Circle K&039;s CRM and e- commerce platforms, aligning with strategic goals.
Conduct market research and competitor analysis to stay informed of industry trends.
Compose reports on campaign performance and business activities.

Yêu cầu công việc

Strong attention to detail and a commitment to accuracy.
1- 2 years of experience in a relevant field. Project management experience is a plus.
Proficient in technology and comfortable navigating various software programs.
Creativity and ability to develop new ideas.
Good communication skills, written and verbal, in both Vietnamese and English, and a strong customer- oriented approach.
Positive attitude, problem- solving skills, and strong work ethic with a high level of integrity.
Bachelor&039;s degree in Marketing or a related field.

Quyền lợi

13th month salary.
Employee engagement activities: teambuilding, YEP, internal events.
Insurance: Compulsory Social Insurances, Premium additional insurance package (Personal Accident Insurance & Medical Health Care).
Leaves: Annual leave- 15 days/year, Sick leave.
Yearly health check, performance evaluation to revise salary.
Competitive salary (100% salary during probation).

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-11 23:00:34

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin BX Specialist - CRM & E-Com - Operations - Mã tin đăng: 4173728. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 25, Tôn Đản St., Ward 13, District 4, HCMC

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây