Cabin Crew Executive / Chuyên Viên Chuyên Môn (Đoàn Tiếp Viên)

VIETJET AIR
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Khánh Hòa
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Gives recommendations to respective heads in the organization, including: research into making organizational model, functions and duties of each section, working processes of internal CCD according to decentralized administration and perform.
Assisting the management team in assessing the requirements for CC such as grooming standards, proficiency knowledge as well as welfare of the team
Responsible to have a CC appraisal done at least once in 12 months for each team.
Assist the CCM in all activities related to operation, input and suggest how to solve general issues at work of CCD.
Coordinate to control trainee’s practice of Group and propose appropriate on the job training method for each CC.
To monitor, evaluate and propose solution to improve the process service of cabin crew including standards and supplies of catering equipment’s.
Perform other tasks assigned by CCM.
Summarize and keep a close watch in commending and disciplining of CC under respective groups.
To conduct any other duties as and when required by each division heads and CCD Management Team.
Taking part in assessing process of CC; Participate in the meetings to evaluate, to reward and to discipline the CC under each Group’s management and handle flight reports of the group to respective division heads.
Participate in making and directing the performance of rules, regulations, internal management processes, safety procedures, and processes of cabin crew to ensure with the general provisions of the Company to perform assigned tasks.
Summarize and provide personal information of cabin crew in the group, propose to the leaders of CCD arising issues that need to be solved.
Perform periodic or unscheduled reports according to functions and tasks.

Yêu cầu công việc

Strong leadership skill
Required minimum 30hrs flying duty/observation each month
A Bachelor Degree in any field
Have essential soft skills to create and implement standard practices in line with corporate policy, legal and service standards
Experience of delivering results through large work groups would be an advantage
Previous experience in a customer service based role
A minimum of 3 years flying experience as Purser and above

Quyền lợi

Competitive compensation package with KPIs bonus every 6 months equivalent to 1-3x of monthly salary

Aviation standard training opportunities

Many business trip opportunities, with extra 10 FOC Roundtrip Airline Tickets for Family & Friend

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-07-12 04:32:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Cabin Crew Executive / Chuyên Viên Chuyên Môn (Đoàn Tiếp Viên) - Mã tin đăng: 2867936. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Hà Nội Tp Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Hàng không/Du lịch
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/08/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây