Call Center Assistant Manager

CÔNG TY TNHH ĐIỆN MÁY AQUA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

In charge of Call Center Efficiency & Operational Optimization
CALL CENTER EFFICIENCY

Manage and ensure call center best practices to enhance customer satisfaction and meet the KPIs
Manage & control the Call Center Agent headcount
Lead, supervise & develop a team of call center agents to handle both inbound (IB) and outbound (OB) calls efficiently
Conduct regular performance evaluations and provide constructive feedback or solution for continuous improvement to ensure performance and productivity of Call Center Agent
Make the report to Head of Service & be responsible for all activities of Call Center team

OPERATIONAL OPTIMIZATION

Collaborate with service centers and related teams to ensure timely and accurate resolution of customer issues
Build and implement an effective processes for call center operations
Manage and control the working schedule of Call Center Agent to ensure the working efficiency

All of the other related task assigned by Head of Service

Yêu cầu công việc

Education background:

Bachelor degree in related major

Working experience:

Having experience in Home Appliance or Consumer Electronics company is referred
At least 3 years of working experience as Team leader/ Supervisor role in Call Center or Customer Service

Skills:

Excellent in communication and interpersonal skills
Fluency in English
Strong problem solving & negotiation skills
Demonstrable ability to lead and manage team

Quyền lợi

Full health insurance package, Training course and LinkedIn Learning for you.
Flexible working environment and place together with high- end working equipment.
Diverse & International Working Environment with Agile culture.
Annual company trip, year- end/New year party, team- building activities, Happy hour,...
There is a shuttle bus from HCM to Bien Hoa
Attractive compensation package including achievable Performance Bonus and 13th- Month Bonus.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 10:58:36

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Call Center Assistant Manager - Mã tin đăng: 3978030. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Số 8 Đường 17 A KCN Biên Hòa 2, Thành phố Biên Hoà, Đồng Nai

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây