Call Center Assistant Manager

DAIKIN AIR CONDITIONING (VIETNAM) JOINT STOCK COMPANY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


- Supporting Manager for leading call center representatives & making call center's orientation.
- Guiding them through difficult calls or issues, diffusing angry customers, or handling issues that cannot be fielded by representatives.
- Ensuring staff members are achieving desired service levels and taking corrective action, as needed.
- Preparing reports and analyzing call center data to improve processes, ensure resources are properly allocated, and maximize efficiency and customer satisfaction.
- Educating and coach employees regarding processes and practices, and explain expectations to employee.
- Taking to other tasks or projects to support call center operations.

Yêu cầu công việc


- Bachelor Major in Social Science & Humanity, Foreign Trade, Foreign Language or equivalent.
- Good at English
- Ability to multitask and remain calm under pressure, especially during peak hours or intense situations.
- Customer service, problem-solving, verbal and written communication, and conflict resolution skills.
- Strong coaching and leadership skills, ability to motivate employees.
- Decisiveness and attention to detail.

Quyền lợi





13th salary, performance bonus (average 15-16 month salary/ year)





24/24 insurance, annual heath check-up; allowance for telephone, petrol





Company tour, Year End Party,


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-10-18 15:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Call Center Assistant Manager - Mã tin đăng: 887512. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 14 & 15, Tòa Nhà Nam Á, 201-203 CMT8, Phường 4, Quận 3, Tp. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn, Dịch vụ khách hàng, Khác
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/09/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây