Call Center Assistant ( Tiếng Trung )

OPPO VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Participate in important business meetings between HQ and local to ensure the consistent implementation of strategies and business objectives.
Translate the HQ process specification and all kinds of management documents and localization implementation
Other work related to team and business management
Participate in the development and implementation of VN contact center’s business strategy and business plan
Analyze business processes and business status, identifying opportunities for improvement and making recommendations.
岗位描述:
作为OPPO越南线上服务管培生,主要负责协助OPPO总部与当地团队的沟通,参与联络中心的业务决策、团队管理和业务运营等工作,促进越南线上业务的优化和业务目标的达成,通过专业力量+管理能力的复合培养,成为线上服务管理人才的储备。
关键职责
1、翻译OPPO总部流程规范和各类管理文件并本地化实施
2、参与OPPO总部与本地的重要业务会议,确保战略和业务目标的一致实施
4、分析业务流程和业务状况,确定改进机会并提出建议。
3、参与制定和实施越南联络中心的业务策略和提升计划
5、其他与团队和业务管理相关的工作

Yêu cầu công việc

Excellent communication skills and ability to work as part of a team.
Bachelor’s degree or higher, preferably in Marketing, Business Administration, Linguistics, or related fields.
Proficient in common office software.
Strong customer service orientation and ability to work under pressure.
1- 3 years experience in customer service, translation, or a related field is preferred.
Fluent in both spoken and written Chinese and Vietnamese.
岗位要求:
3、流利的中文和越南语口语和书面能力
6、具有强烈的客户服务意识和承受工作压力的能力
4、优秀的沟通技巧和团队合作能力
2、有 1- 3 年客户服务、翻译或相关领域工作经验者优先
5、精通常用办公软件
1、本科或以上学历,市场营销、工商管理、语言学或相关专业优先

Quyền lợi

• Participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance as stipulated by the law.
• Company Trips, Team Building activities, Year- End Parties, and related events organized by the company.
• Competitive salary and bonuses.
• Purchase company products at preferential prices.
• Other benefits as per legal regulations.
• 13th- month salary.
• Comprehensive healthcare coverage through PVI insurance.
• Working in dynamic environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-17 05:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Call Center Assistant ( Tiếng Trung ) - Mã tin đăng: 4484699. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500-1000 nhân viên
Trụ sở: 612 Phạm Văn Đồng, phường Hiệp Bình Chánh, quận Thủ Đức

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây