Call Center Manager

CXO SEARCH
Mức lương
40~45 mil vnd
Địa điểm làm việc
Ho Chi Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 years
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

– Managing the daily running of the call center, including sourcing equipment, effective resource planning and applying call center strategies and operations
– Develops call center systems by developing customer interaction and voice response systems, and voice networks; designing user interfaces; developing and executing user acceptance test plans; planning and controlling implementations
– Doing needs assessments, performance reviews, setting/meeting performance targets for speed, efficiency and quality
– Ensuring all relevant communications and data are updated and recorded
– Liaising with supervisors, team leaders, operatives and third parties to gather information and resolve issues
– Monitoring random calls to improve quality, minimise errors and track operative performance
– Coordinating staff recruitment, writing job adverts and working with HR staff
– Reviewing the performance of staff, identifying coaching needs and planning coaching sessions
– Recording statistics, user rates and the performance levels of the center
– Preparing reports on these statistics, rates and performance levels
– Handling the most complex customer complaints or enquiries
– Organizing shift patterns and the number of staff required to meet demand
– Motivating and retaining staff
– Taking on other tasks or projects to support employees, other managers, and call center operations.
– Ensuring staff members are achieving desired service levels and taking corrective action, as needed
– Preparing reports and analyzing call center data to improve processes, ensure resources are properly allocated, and maximize efficiency and customer satisfaction
– Perform ad-hoc tasks assigned and report to Customer Experience Center Director


Yêu cầu công việc

Education: University Graduated up
Experience
+ At least 3 years’ experience in a similar position
+ Performance Management background
+ Ability to multitask, remain calm, perform critical analysis and propose solutions under pressure, especially during peak hours or intense situations.
+ Knowledge of management principles and familiarity with company products, services, and policies.
+ Strong coaching and leadership skills, ability to motivate employees and communicate effectively with all levels in the organization
+ Proficiency with necessary technology, including computers, software applications, phone systems, etc.
+ Polite, professional phone voice.
Languages: Highly advanced communication and writing skills in English


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-09 02:00:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Call Center Manager - Mã tin đăng: 836064. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CXO SEARCH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 years
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/09/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây