Category Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN VIETNAM LAND
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Handle brand house performance through supervising market info insight, Brand Health, Retail audits, and Sales data analysis, and propose an action plan.
- Apply market research, consumer insights, and competitive intelligence to advise decision- making throughout the brand project lifecycle.
- Collaborate closely with other departments such as Sales, Product Development, and Supply Chain to ensure alignment and integration of brand projects with overall business strategies.
- Actively participate in the origination, evaluation, and implementation of new, innovative ideas to drive brand growth and efficiency.
- Deploy Brand campaigns and evaluate with effective data/performance tracking.
- Incorporate findings into campaign strategies, product development processes, and overall brand performance evaluation to drive continuous improvement and competitive advantage.
- Facilitate flawless communication and collaboration between Marketing deployment and various departments, ensuring cohesive execution of brand initiatives that align with interpersonal goals.
- Facilitate cross- functional meetings and discussions to address challenges and capitalize on opportunities for alignment and efficiency.
- Deploy new products,lead, monitor, and evaluate new products within the Brand House.
- Champion self- development and cultivate a deep understanding of brand strategies. Cultivate a culture of continuous learning through informative sharing and feedback sessions.

Yêu cầu công việc

- Bachelor&039;s degree in Business, Marketing, or any related field.
- Strong analytical skills, adept at demonstrating data to advise strategic decisions and optimize marketing initiatives.
- Proficient in English and Vietnamese with sophisticated communication & presentation skills.
- Minimum 2–3 years experience in Category Management in a sizeable FMCG company (preferably an MNC).
- Good collaborator leadership skills, including efficiently communicating project goals and progress to cross- functional teams and senior management.
- Shown proficiency in project management and ability to coordinate with various departments and team members to deliver common objectives.
- Experience in conducting market research and analysis to identify consumer trends, competitive landscape, and opportunities for product innovation and differentiation.
- Results- oriented mindset, with a focus on driving successful outcomes and achieving strategic objectives.

Quyền lợi

Annual leaves (17 ngày phép 1 năm)
13th month salary
Medical Insurance (1 nhân viên + 2 người thân trực tiếp)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-27 23:26:09

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Category Manager - Mã tin đăng: 4226200. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN VIETNAM LAND

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây